Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försnack med 99mac

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av mjewl:

Avslutar med one republic, vet inte vad jag ska säga..

Jag fick lite panik först när jag blanade ihop dem med One Direction...

Ursprungligen av jas:

Köper genast teve-dosan och mega-paddan!

Vad skall du ha tv dosan till utan Apple TV.........?

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2015-09-09 23:04
Ursprungligen av adress@mac:

Vad skall du ha tv dosan till utan Apple TV.........?

Fick läsa om detta inlägg massa gånger innan jag fattade det roliga Låg djupt in i minnet att vissa personer säger "dosa" till fjärrkontrollen. Jag har fått för mig att det är vanligare att säga det ju mer norrut man kommer, stämmer det? När jag växte upp kallade mina föräldrar det för "makten". Också mycket underligt.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Fick läsa om detta inlägg massa gånger innan jag fattade det roliga Låg djupt in i minnet att vissa personer säger "dosa" till fjärrkontrollen. Jag har fått för mig att det är vanligare att säga det ju mer norrut man kommer, stämmer det? När jag växte upp kallade mina föräldrar det för "makten". Också mycket underligt.

Kommer ifrån ungefär mitten - Stockholm. Dosa används nog inte så mycket numera. Å andra sidan är det väl konstigare att kalla Apple TV för dosa - eller. Visserligen kallas det snusdosa - och det är ju en burk.
Tror dock Inte Apples designers håller med om det ordet för ATV....... Varit en lång kväll med event och allt. Nu får det bli drömmar om vilket man skall lägga pengar på ?
ATV har man. iPad Air har man. iPhone 6 har man. iMac har man.  Watch har man.
Får nog bli en iPad Pro - och ev en iPhone 6 Plus. Så blir förhållandet mellan telefon och platta - ungefär som tidigare. Ny programvara på  Watch löser den biten med nyheter. ATV kan jag faktiskt hoppa över en generation - tror jag......Nä nu är det dags för Bsse att ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-09-10 07:44

Hoppa över ATV? No way!

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-09-10 12:09

Den blir svår hoppa över nu med den nya fula lådan!

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Grattis! Vill du ha en fantatiskt 99mac-mössa som vinst?

Det smäller ju högre än 15000 kr mat hos Bingolotto!
Den mössan lät perfekt, så en sådan vinst tar jag gärna!

Bevaka tråden