Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 6S kan få "nästa generations Force Touch"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Iphone 6S och 6S Plus kommer att få stöd för en ny version av Force Touch med högre känslighet och ett nytt namn.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-09-07 17:46

Så nyfiken på vad som presenteras på onsdag, och det är nog dags att byta min 5S.

Nyfiken på ipad pro. Inte minst på prislappen :-/

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-09-07 23:23
Ursprungligen av Tjosansa:

Nyfiken på ipad pro. Inte minst på prislappen :-/

Det jag är nyfiken på är vad det är som gör dig nyfiken på iPad Pro...vad är det som du tycker gör en eventuell iPad Pro intressant?

Personligen ser jag inte något som helst intressant med den, förstår heller inte riktigt vilken målgrupp den ska rikta sig till.

Ursprungligen av zinned:

Det jag är nyfiken på är vad det är som gör dig nyfiken på iPad Pro...vad är det som du tycker gör en eventuell iPad Pro intressant?

Personligen ser jag inte något som helst intressant med den, förstår heller inte riktigt vilken målgrupp den ska rikta sig till.

Den kanske blir för stor för mig. Jag ska ha en med gps och ha sjökartor på den när jag seglar. Förutom all kvällsläsning.
Jag har en ipad mini 2 just nu men det var mest för priset som jag tog den mindre. Hade en ipad 2 innan.
Kul att prova nytt.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-09-11 01:03

Perfa med större skärm för de med nedsatt syn!

1
Bevaka tråden