Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple bekräftar event 9 september

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med orden "Hej Siri, ge oss en ledtråd" bjuder Apple in till ett event den 9 september.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2015-08-28 09:47

Om jag inte räknar fel är det femtonde Apple-eventet jag kommer följa, och det är alltid lika spännande

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-08-28 10:10

Apple TV 4 med stöd för Siri?!

Behöver en ny iMac hemma...hoppas det kommer en ny som man kan köpa i verklighet innan oktober månad blivit historia...

Ursprungligen av Demiurgen:

Behöver en ny iMac hemma...hoppas det kommer en ny som man kan köpa i verklighet innan oktober månad blivit historia...

Jag är inne på samma sak. Min late 2012 börjar kännas gammal och när man har retina på MBP så vill man ju även ha 5K på iMacen. Hoppas även på Skylake från Intel.

Hon retas ju!

Min hemma är mitten2010, 2.93 GHz i7, 16RAM med hyfsad grafik som jag slängde in en SSD för två år sedan...och den är fortfarande en riktigt, riktigt bra maskin - puffar på riktigt bra - men ungen behöver en dator och min 27-tums iMac är nog perfekt för henne (10 år & diggar Minecraft)...och på jobbet kör jag monster-macar och att fortfarande harva med FireWire hemma känns segt med videoprod...måste få in Thunderbolt2 och RAID även hemma.
Men det är fantastiskt att ha en 4-5 år gammal dator som fortfarande styrkemässigt täcker 99% av normala människors behov och som fortfaranmde ser mycket vacker ut.

Ursprungligen av primu[s]®:

Jag är inne på samma sak. Min late 2012 börjar kännas gammal och när man har retina på MBP så vill man ju även ha 5K på iMacen. Hoppas även på Skylake från Intel.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-08-31 08:47
Ursprungligen av pmarriott:

Hon retas ju!

Det är ju sånt här som får folk att älska Apple

Att de lägger ned tid på sådana detaljer, triviala inte alltid så nödvändiga men att de ändå satt ned sin tid på det gör att man uppskattar allt det andra de gjort så mycket mer.

1
Bevaka tråden