Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Ipad Pro börjar tillverkas i höst

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny större Ipad med Force Touch-skärm och en tillhörande stylus kommer i år efter långvariga rykten, enligt en välkänd analytiker.

Läs hela artikeln här

Skall bli intressant och se vad priset hamnar på den i Sverige.
Skulle kunna tänka mig att byta från min Air.

Om den nu kommer, undra om den kommer att kunna konkurrera ens lite grann med denna i exakthet:
http://www.wacom.com/en-se/products/pen-displ...

Ursprungligen av Chaosstar:

Om den nu kommer, undra om den kommer att kunna konkurrera ens lite grann med denna i exakthet:
http://www.wacom.com/en-se/products/pen-displ...

Kommer den inte - blir det inget..... ?
Det är ändå lite olika målgrupper / produkter. Prismässigt kanske inte så långt ifrån - men 10.000kr....?

Ursprungligen av adress@mac:

Kommer den inte - blir det inget..... ?
Det är ändå lite olika målgrupper / produkter. Prismässigt kanske inte så långt ifrån - men 10.000kr....?

Jo precis, men funderar på om exakthet och känslighet kommer att motsvara en Wacom, om de nu släpper en Pro med penna.

  • Medlem
  • 2015-08-20 19:51
Ursprungligen av Chaosstar:

Jo precis, men funderar på om exakthet och känslighet kommer att motsvara en Wacom, om de nu släpper en Pro med penna.

Vet vi om Apple har samarbete med någon utvecklare kring pennan och tekniken eller de utvecklar helt själv?

Det sitter ju om jag inte missminner mig Wacom teknik i Samsung Note serien och tror även att Samsung 2013 köpte en del av Wacom.
Intressant är det ju i alla fall

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2015-08-21 00:55

Väldigt intressant. Speciellt om den kommer med Wacom-teknik (då kan jag använda min favoritpennor som jag redan har).

1
Bevaka tråden