Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple förhandlade med BMW om bilprojekt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny rapport avslöjar att Apple förhandlat med den tyska biltillverkaren BMW om ett hemligt bilprojekt.

Läs hela artikeln här

Om nu Apple måste samarbeta med ett bilmärke så finns det bara en värdig. Tesla.

Ursprungligen av Tjosansa:

Om nu Apple måste samarbeta med ett bilmärke så finns det bara en värdig. Tesla.

Nej BMW Mercedes och till och med Volvo är troligen bättre samarbetspartners på de flesta plan.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-07-29 15:04
Ursprungligen av Perobous:

Nej BMW Mercedes och till och med Volvo är troligen bättre samarbetspartners på de flesta plan.

Jo antagligen på alla plan utom då att bygga rätt produkt. Tesla klår dem all med hästlängder på den punkten.
BMW är väl dock närmast, men de håller fast vid bakhjulsdrivet suck, om de ändå skulle ha lärt sig av Audi Quattro, men nej.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-07-29 17:31
Ursprungligen av juanito:

om de ändå skulle ha lärt sig av Audi Quattro, men nej.

Quattro = BMW X-Drive = Mercedes 4Matic = VW 4Motion = Volvo AWD osv...

  • Medlem
  • International user
  • 2015-07-29 23:54
Ursprungligen av jas:

Quattro = BMW X-Drive = Mercedes 4Matic = VW 4Motion = Volvo AWD osv...

Så säger en som faktiskt inte vill veta mera än så.

Tyvärr så är faktiskt numera Quattro på Audi A3 och Audi TT samma som Volvo AWD, rena skräpet alltså.

Ursprungligen av juanito:

Jo antagligen på alla plan utom då att bygga rätt produkt. Tesla klår dem all med hästlängder på den punkten.

Teslas bilar kostar ofta betydligt mer än de modeller från andra tillverkare du jämför med. Jämför äpplen med äpplen så är inte Teslas bilar så märkvärdiga och om Apple ska ge sig in i bilbranschen så tippar jag på att de mer vill tillverka nytänkande miljövänliga mediumprissatta bilar än dyra high end bilar.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-07-30 11:50
Ursprungligen av Perobous:

Teslas bilar kostar ofta betydligt mer än de modeller från andra tillverkare du jämför med. Jämför äpplen med äpplen så är inte Teslas bilar så märkvärdiga och om Apple ska ge sig in i bilbranschen så tippar jag på att de mer vill tillverka nytänkande miljövänliga mediumprissatta bilar än dyra high end bilar.

Det tror jag också. Men Tesla har rätta produkten, dock inte för rätt kundkrets, iaf inte än. Det kommer tror jag.

1
Bevaka tråden