Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple stoppar beta-användare från att lämna recensioner

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Användare med den senaste betaversionen av IOS 9 kan inte längre lämna recensioner i App Store, en nyhet som välkomnas av utvecklare.

Läs hela artikeln här

Helt rätt! Alla förstår inte att dom kör en beta och blir arga när saker inte funkar.

Bra jobbat!

Bra bra! Man måste ge apputvecklare en chans att fixa nya buggar som ett uppdaterad ios version medför. Tummen upp!

Japp, jag håller med. Särskilt sedan de publika betaprogrammen öppnades verkar utvecklare ha drabbats av orättvisa negativa omdömen från betatestare.

  • Medlem
  • 2015-07-22 17:07
Ursprungligen av _empty:

Helt rätt! Alla förstår inte att dom kör en beta och blir arga när saker inte funkar.

Bra jobbat!

Nog förstår de att de kör en beta, däremot är det nog inte säkert att de förstår vad en beta är (tack Google).

Ursprungligen av cdecl:

Nog förstår de att de kör en beta, däremot är det nog inte säkert att de förstår vad en beta är (tack Google).

OT: De är säkert förstörda av Google och har kört Gmail som låg i betaläge hur länge som helst trots att den definitivt var i produktionsläge

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2015-07-23 14:09
Ursprungligen av Redaktionen:

Användare med den senaste betaversionen av IOS 9 kan inte längre lämna recensioner i App Store, en nyhet som välkomnas av utvecklare.

Läs hela artikeln här

Fast jag är helt säker på att jag har råkat ut för att inte få recensera appar förut. Om det var vid iOS 8-betan eller tidigare.

Och många rapporterar att det är från senaste betan (dvs iOS9 publik beta 2 och motsv.) men jag fick felmeddelandet igår kväll redan innan jag installerade senaste betan.

1
Bevaka tråden