Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3com 11g gateway

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-08-16 18:18

hej.
någon som har någon erfarenhet med 3Com's OfficeConnect 11g Gateway eller med någon liknande produkt tillsammans med airport eller airport extreme?

jag har ett erbjudande för att få den för ca halva priset eller kanske tom gratis om jag hjälper en som skall ha en likadan att installera deras nätverk..

//m.jo

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2003-08-16 19:53

Den följer ju standard för b och g så den bör funka med Apple också!

Maila 3Com om du är osäker el begär öppet köp.

  • Medlem
  • 2003-08-17 11:37
Citat:

Skrevs ursprungligen av jas
Den följer ju standard för b och g så den bör funka med Apple också!

jo, det borde ju fungera ok.
någon som har erfarenhet med 3com-produkter i övrigt?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-08-17 13:29

Mmm, har försökt använda deras PCMCIA kort för trådlöst med bärbara PC och min erfarenhet av dom är PROBLEM, PROBLEM och åter PROBLEM. Vet inte hur deras basstationer funkar men jag skulle nog vara lite försiktig.

  • Medlem
  • 2003-08-17 15:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av safir
Mmm, har försökt använda deras PCMCIA kort för trådlöst med bärbara PC och min erfarenhet av dom är PROBLEM, PROBLEM och åter PROBLEM. Vet inte hur deras basstationer funkar men jag skulle nog vara lite försiktig.

aj då. grejen är att man kan köpa en basstation med ett pckort till för ett rätt bra pris, och dom som jag skulle hjälpa behöver två pckort. eftersom jag kommer ha airport extreme så kommer jag ju inte behöva det, utan bara basstationen..

någon som vet en bra sida där man kan läsa lite tester på liknande produkter?

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2003-08-17 15:36
Citat:

Skrevs ursprungligen av m.jo
någon som vet en bra sida där man kan läsa lite tester på liknande produkter? [/B]

http://www.broadbandreports.com/forum/equip,1

1
Bevaka tråden