Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hemmadelning borta i IOS 8.4

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har av okänd anledning tagit bort funktionen Hemmadelning för musik i IOS 8.4.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Apple har av okänd anledning tagit bort funktionen Hemmadelning för musik i IOS 8.4.

Läs hela artikeln här

Hmmm, detta reflekteras inte i iTunes på datorn,

eller har jag missat något?

Även i menyn för iTunes på datorn finns Hemmadelning kvar. Så, hur är det tänkt att funka nu då.

  • Medlem
  • Svalöv
  • 2015-07-03 12:08
Ursprungligen av Redaktionen:

Apple har av okänd anledning tagit bort funktionen Hemmadelning för musik i IOS 8.4.

Läs hela artikeln här

En annan intressant sak är att Beats Radio 1 inte går att spela upp via Airplay från en dator, men det går hur bra som helst från en ipad eller iPhone. Jag känner på mig att det är en bugg, och hoppas att även problemen med hemmadelning beror på någon form av bugg, jag har för mig att jag läste att folk som kört betan för 8.4 pratade om någon form av hemmadelningsbugg.

Ursprungligen av rassej:

En annan intressant sak är att Beats Radio 1 inte går att spela upp via Airplay från en dator, men det går hur bra som helst från en ipad eller iPhone. Jag känner på mig att det är en bugg, och hoppas att även problemen med hemmadelning beror på någon form av bugg, jag har för mig att jag läste att folk som kört betan för 8.4 pratade om någon form av hemmadelningsbugg.

nu när du säger det. Fick meddelande om det när jag slog på ATVn också.

Ursprungligen av rassej:

En annan intressant sak är att Beats Radio 1 inte går att spela upp via Airplay från en dator, men det går hur bra som helst från en ipad eller iPhone. Jag känner på mig att det är en bugg, och hoppas att även problemen med hemmadelning beror på någon form av bugg, jag har för mig att jag läste att folk som kört betan för 8.4 pratade om någon form av hemmadelningsbugg.

Ursprungligen av jurassic579:

nu när du säger det. Fick meddelande om det när jag slog på ATVn också.

Precis vad jag också skrivit om i en annan tråd, och också anmält/frågat Apple om. Jädrigt skumt om det ska vara så.

1
Bevaka tråden