Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så många egna låtar kan du strömma i Apple Music

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har gett mer information om hur många av ens egna låtar som kan strömmas med Apple Music, och inom kort blir det ännu fler.

Läs hela artikeln här

Lite skumt det här med Matchning av Beatles. Alla mina låtar av dom utom 2 iTunes-köpta kommer från mina Vinyl- eller CD-skivor och av 227 låtar är bara 22 inte Matchade.
Likadan't med mina John Lennon och Paul McCartney, större delen Matchade och några inte.

Ursprungligen av CekariYH:

Lite skumt det här med Matchning av Beatles. Alla mina låtar av dom utom 2 iTunes-köpta kommer från mina Vinyl- eller CD-skivor och av 227 låtar är bara 22 inte Matchade.
Likadan't med mina John Lennon och Paul McCartney, större delen Matchade och några inte.

Låtar från CD-skivor ska som regel matchas om motsvarande låt finns i Itunes. All min Beatles-musik kommer från CD (2009 Remaster) och alla utom några enstaka matchas.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Låtar från CD-skivor ska som regel matchas om motsvarande låt finns i Itunes. All min Beatles-musik kommer från CD (2009 Remaster) och alla utom några enstaka matchas.

Ungefär som jag skrev då förutom att de flesta av mina kommer från vinyl (LP).

Ursprungligen av CekariYH:

Ungefär som jag skrev då förutom att de flesta av mina kommer från vinyl (LP).

Ja, det är faktiskt lite imponerande att Itunes kan matcha vinylrippar

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja, det är faktiskt lite imponerande att Itunes kan matcha vinylrippar

Lade ju ner en massa jobb på att få bra kvalitet, taggar och allt någorlunda rätt så det kanske är därför. Ett jädra jobb som tog lång tid, så det gör jag inte om, tidsmässigt, om man skulle tänka sig ha betalt för det kunde man ha köpt Apples samlingspaket på Beatles 50 ggr om

1
Bevaka tråden