Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes har oväntat börja krascha (10.10.4 beta)

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har aldrig haft problem med iTunes. Helt plötsligt kraschar det hela tiden. får upp detta meddelande" iTunes avslutades oväntat när insticksfilen libgnsdk_dsp.3.06.1.dylib användes." Kan någon hjälpa mig
MacBook Pro (Retina, 15 tum, mitten 2014) Yosemite 10.10.4

Senast redigerat 2015-06-21 21:39
Ursprungligen av Mac Jonson:

...Yosemite 10.10.4

10.10.4 är inte släppt ännu. Risken med att köra beta-versioner är att det kan vara lite instabilt ibland.

Du kan prova att logga in med en annan användare, för att se om iTunes beter sig likadant där.

Medveten om risken, Men tycker det borde uppenbarat sig samma dag jag tog ner betan
/Jonson

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

10.10.4 är inte släppt ännu. Risken med att köra beta-versioner är att det kan vara lite instabilt ibland.

Du kan prova att logga in med en annan användare, för att se om iTunes beter sig likadant där.

Och tipset du fick?

Ja just det he he... Provade inte just det, men jag var inte inloggad på iCloud upptäckte jag loggade ur och in på alla dessa konto och nu har det fungerat. Kommer väl en uppdatering inför apple music skulle jag tro.
Tack för tipset
/jonson

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Och tipset du fick?

Problemet ej löst

Gjorde igår något radikalt raderade hela disken och installerade om Yosemite. Så nu köra jag j beta längre ändå uppstår detta fel. Det uppträder när jag kör iTunes match.
vill försöka få ordning på iTunes innan släppet av iTunes music nästa vecka.
/ Jonson

u

Ursprungligen av Mac Jonson:

Har aldrig haft problem med iTunes. Helt plötsligt kraschar det hela tiden. får upp detta meddelande" iTunes avslutades oväntat när insticksfilen libgnsdk_dsp.3.06.1.dylib användes." Kan någon hjälpa mig
MacBook Pro (Retina, 15 tum, mitten 2014) Yosemite 10.10.4

Är det du som har postat detta?

http://www.apple24.se/itunes-har-ovantat-borj...

jepp

1
Bevaka tråden