Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #100: Dags att fira

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns många anledningar att fira idag. Det är lördag, midsommar och som grädde på moset kommer här avsnitt 100 av vår poddradio.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Det finns många anledningar att fira idag. Det är lördag, midsommar och som grädde på moset kommer här avsnitt 100 av vår poddradio.

Läs hela artikeln här

Väldigt intressant diskussion om framtiden.
Frågan är bara när @Ida Lindkvist ska börja säga OS X [o äss tio] istället för OS X [o äss ex]...
@jakobnilsson kanske får utveckla någon "buzz-app" till Apple Watch som reagerar på [o äss ex]

Ursprungligen av Brynge:

Väldigt intressant diskussion om framtiden.
Frågan är bara när @Ida Lindkvist ska börja säga OS X [o äss tio] istället för OS X [o äss ex]...
@jakobnilsson kanske får utveckla någon "buzz-app" till Apple Watch som reagerar på [o äss ex]

Jag lärde mig fel från början och det har visat sig vara riktigt svårt att lära om och lära rätt. Får försöka hårdare

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-06-20 18:33

Jag föredrar också att uttala det som OS X snarare än OS 10, låter vackrare tycker jag.
OS 10 10.10.3, för många tior..

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2015-06-20 18:37

Jag säger nog båda.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-06-20 23:11
Ursprungligen av Redaktionen:

Det finns många anledningar att fira idag. Det är lördag, midsommar och som grädde på moset kommer här avsnitt 100 av vår poddradio.

Läs hela artikeln här

Har tid att lyssna på nu efter Midsommarfirandet
Avsnitt 100 o/

Grattis till hundra!!

Ni nämnde i avsnitt 100 att ni har ett konstant antal lyssnare varav jag är en, men hur många är vi egentligen som följer er intressanta podd?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-06-21 21:48

Grattis till 100! Skall lyssna imorgon förhoppningsvis!

Ursprungligen av kjellebelle:

Grattis till hundra!!

Ni nämnde i avsnitt 100 att ni har ett konstant antal lyssnare varav jag är en, men hur många är vi egentligen som följer er intressanta podd?

Tack för att du lyssnar!

Jag får erkänna att jag generaliserar när jag säger så, för det finns skillnader över tid. Vi får veta hur många gånger ett avsnitt har laddats ned. När det är dags att ladda upp nästa efter lite mindre än en vecka brukar antalet vara ungefär samma, kring 1 000 nedladdningar, men kikar jag på alla publicerade avsnitt just nu varierar nedladdningarna mer.

Ibland gör vi sammanställningar (förra årets här) där vi gör en topplista över de mest nedladdade avsnitten.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Tack för att du lyssnar!

Jag får erkänna att jag generaliserar när jag säger så, för det finns skillnader över tid. Vi får veta hur många gånger ett avsnitt har laddats ned. När det är dags att ladda upp nästa efter lite mindre än en vecka brukar antalet vara ungefär samma, kring 1 000 nedladdningar, men kikar jag på alla publicerade avsnitt just nu varierar nedladdningarna mer.

Ibland gör vi sammanställningar (förra årets här) där vi gör en topplista över de mest nedladdade avsnitten.

Trevligt med så pass många ändå! Tack för svaret and keep up the good work!

1
Bevaka tråden