Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pebble Time – ett alternativ till Apple Watch

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pebble är veteraner när det kommer till smarta klockor och deras senaste modell Pebble Time har nu anlänt till testlabbet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-06-11 21:07

Det är väl inte så snällt att sätta "Inte lika integrerad med IOS som Apple Watch" som nackdel när det till viss del är Apples fel :/

Citat:

Pebble Time visar bara passivt upp notiser i IOS, jag kan tyvärr inte svara på något direkt från handleden, utan måste då ta fram telefonen.

Jag har förvisso en Pebble Steel, och kör Android, men jag kan skicka emojis alternativt välja ett av några förinställda svar (iaf om det är sms), och i Facebook Messenger kan jag även skicka en like.

Ursprungligen av kabex:

Det är väl inte så snällt att sätta "Inte lika integrerad med IOS som Apple Watch" som nackdel när det till viss del är Apples fel :/

Jag har förvisso en Pebble Steel, och kör Android, men jag kan skicka emojis alternativt välja ett av några förinställda svar (iaf om det är sms), och i Facebook Messenger kan jag även skicka en like.

Det är inte Pebbles fel nej, men likaväl en nackdel om man är Iphone-användare. Jo, ni Android-användare har större användning av smarta klockor som inte heter Apple Watch

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2015-06-12 09:56

Jag ser fram emot min, den ligger just nu i Singapore Posts händer.

Ursprungligen av kabex:

Det är väl inte så snällt att sätta "Inte lika integrerad med IOS som Apple Watch" som nackdel när det till viss del är Apples fel :/

Jag har förvisso en Pebble Steel, och kör Android, men jag kan skicka emojis alternativt välja ett av några förinställda svar (iaf om det är sms), och i Facebook Messenger kan jag även skicka en like.

Vems "fel" det är väl irrelevant - det är ett faktum

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-06-12 17:53
Ursprungligen av lasselu:

Jag ser fram emot min, den ligger just nu i Singapore Posts händer.

Singapore Post, kommer inte din via Irland?
Fast du kanske inte befinner dig i Sverige..

Ursprungligen av lasselu:

Jag ser fram emot min, den ligger just nu i Singapore Posts händer.

Ursprungligen av mattiL:

Singapore Post, kommer inte din via Irland?
Fast du kanske inte befinner dig i Sverige..

Valde man att betala tull och (extra) frakt på förhand skickas den via Irland. Valde man att inte göra det skickas den en annan väg.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-06-12 21:07
Ursprungligen av emilakered:

Valde man att betala tull och (extra) frakt på förhand skickas den via Irland. Valde man att inte göra det skickas den en annan väg.

Ja, så kanske det var, men snabbleveransen verkar inte vara säkert snabb. :/

Ursprungligen av mattiL:

Ja, så kanske det var, men snabbleveransen verkar inte vara säkert snabb. :/

Beror på färg med. De svarta tillverkades/skickades först, de röda sist om jag minns rätt.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-06-13 10:33
Ursprungligen av emilakered:

Beror på färg med. De svarta tillverkades/skickades först, de röda sist om jag minns rätt.

Jag väntar på en svart....

Ursprungligen av mattiL:

Jag väntar på en svart....

Min vita kom idag...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-06-22 14:39

Jag fick min i torsdags, laddade omgående in ett egentillverkat watchface (skapat på cloudpebble.net i C ).

1
Bevaka tråden