Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify Running lyfter fötterna lite extra

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Spotify håller på att rulla ut nya fuktioner och nytt innehåll till sin strömmande musiktjänst. 99mac testar Spotify Running och får extra fart på benen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-06-04 21:21

Finns rock / metal?

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-06-05 08:19
Ursprungligen av Json_81:

Finns rock / metal?

Finns både "Rock to the beat" och "Total Metal".

Ursprungligen av Json_81:

Finns rock / metal?

Jadå, två av Originals-mixarna är åt det rockigare hållet, men Running fungerar också med andra spellistor (såg @endumen tipsade om två). Då väljer Spotify ut låtar från listan i rätt tempo och byter om du själv byter tempo med knapparna.

Till andra som inte hittar detta i sina telefoner. Se till att appen är uppdaterad och starta därefter om den (https://support.apple.com/sv-se/HT201330). Tack för tipset!

Ursprungligen av Johan Andersson:

Till andra som inte hittar detta i sina telefoner. Se till att appen är uppdaterad och starta därefter om den (https://support.apple.com/sv-se/HT201330). Tack för tipset!

Spotify säger att de sakta rullar ut uppdateringen till alla användare. Menar du att det där hjälpte för dig? Spelar ingen roll hur jag gör, får inte de nya funktionerna ändå än. Har lånat en kompis konto som fått uppdateringen.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Spotify säger att de sakta rullar ut uppdateringen till alla användare. Menar du att det där hjälpte för dig? Spelar ingen roll hur jag gör, får inte de nya funktionerna ändå än. Har lånat en kompis konto som fått uppdateringen.

Yes uppdaterade appen till 3.2.0 så sent som igår och fattade först inte varför min meny ändå inte såg ut som i artikeln. Avslutade därför appen enligt bifogad länk och startade den på nytt och hade då de nya funktionerna. Tänkte att det kanske kunde hjälpa någon annan.

Ursprungligen av Johan Andersson:

Yes uppdaterade appen till 3.2.0 så sent som igår och fattade först inte varför min meny ändå inte såg ut som i artikeln. Avslutade därför appen enligt bifogad länk och startade den på nytt och hade då de nya funktionerna. Tänkte att det kanske kunde hjälpa någon annan.

Fränt, får prova fler gånger. Vill ha!

1
Bevaka tråden