Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Watch till fler länder 26 juni

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple lanserar den smarta klockan Apple Watch i ytterligare sju länder den 26 juni.

Läs hela artikeln här

Jag kan säga att stämningen på redaktionen sjönk något vid den här nyheten...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-06-04 15:21

Va fasen e det för länder i andra vågen...Taiwan och Sydkorea?

Fortfarande många oklarheter. Kommer den att säljas online i dessa länder eller i deras respektive fysiska butiker? Kommer den att säljas i alla Apple Stores oavsett land? Kommer den att...ja, många frågor.

Ursprungligen av zinned:

...Kommer den att säljas online i dessa länder eller i deras respektive fysiska butiker?...

Ur artikeln:
"...Klockan kommer att kunna köpas både från Apples nätbutik och fysiska butiker, samt hos utvalda auktoriserade återförsäljare..."

Från Appleinsider:
"...The Apple Watch will be available to purchase in retail stores on June 26, Apple announced Thursday, the same day that availability will expand to Italy, Mexico, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland and Taiwan..."

Senast redigerat 2015-06-04 15:43
Ursprungligen av zinned:

Va fasen e det för länder i andra vågen...Taiwan och Sydkorea?

Fortfarande många oklarheter. Kommer den att säljas online i dessa länder eller i deras respektive fysiska butiker? Kommer den att säljas i alla Apple Stores oavsett land? Kommer den att...ja, många frågor.

Även om jag är besviken så tycker jag att du nervärderar Sydkorea och Taiwan. Jag har visserligen inte varit i Taiwan men väl i Sydkorea och det är ett land som ligger i vår nivå och det finns ett stort intresse för Apple där - vilket jag märkte på vårt stamställe Uncle Beers

Ursprungligen av zinned:

Va fasen e det för länder i andra vågen...Taiwan och Sydkorea?

Fortfarande många oklarheter. Kommer den att säljas online i dessa länder eller i deras respektive fysiska butiker? Kommer den att säljas i alla Apple Stores oavsett land? Kommer den att...ja, många frågor.

Jag tror att flera modeller kommer att finnas i lager i butiker i de länder där den säljs, tror inte att de menar Apples butiker världen över.

Nej nu...

Fick igår reda på att Apple store i Brighton säljer klockan i butik. Men man får ändå vänta två veckor.
Nu är det jag som beställer och ber min vän åka in.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-06-04 23:00
Ursprungligen av BlackSmp:

Även om jag är besviken så tycker jag att du nervärderar Sydkorea och Taiwan. Jag har visserligen inte varit i Taiwan men väl i Sydkorea och det är ett land som ligger i vår nivå och det finns ett stort intresse för Apple där - vilket jag märkte på vårt stamställe Uncle Beers

Dåligt uttryck av mig, jag menar att jag tycker det är märkligt att inte länderna i andra vågen är samma som vanligt. Varför plötsligt andra länder?

Det gör ju inte mig något, jag o fjällan har varsin klocka. Dock är det tråkigt att inte se andra få möjlighet att enkelt kunna köpa den i Sverige.

Ursprungligen av zinned:

Dåligt uttryck av mig, jag menar att jag tycker det är märkligt att inte länderna i andra vågen är samma som vanligt. Varför plötsligt andra länder?

Det gör ju inte mig något, jag o fjällan har varsin klocka. Dock är det tråkigt att inte se andra få möjlighet att enkelt kunna köpa den i Sverige.

Såhär ser jag det:

Italien - Modemecka, går inte att INTE släppa den där nu
Mexiko - Ett av de 10 största länderna Apple finns i
Schweiz - Självklart för ett klocksläpp

De andra länderna är väl inte jättemärkliga men tydligen kommer en hel del deg därifrån.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-06-05 09:56
Ursprungligen av grenhall:

Såhär ser jag det:

Italien - Modemecka, går inte att INTE släppa den där nu
Mexiko - Ett av de 10 största länderna Apple finns i
Schweiz - Självklart för ett klocksläpp

De andra länderna är väl inte jättemärkliga men tydligen kommer en hel del deg därifrån.

Italien - Endast Milano som är modemecka. För övrigt så är Italien ett av länderna som ligger i den "normala" andra vågen.

Mexico - Japp, och mycket folk. Dock, se till antalet personer där och jämför med Norden. Då är det märkligt att inte de nordiska länderna är med.

Schweiz - Också ett av länderna som ligger i den "normala" andra vågen.

Även om jag har min så är det synd att den inte kommer till Sverige.

1
Bevaka tråden