Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft köper Wunderlist

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft är i köpartagen och uppges vara på gång att köpa tyska 6wunderkinder, som bland annat ligger bakom att-göra-appen Wunderlist för IOS.

Läs hela artikeln här

Jag gillar Wunderlist - lätt, enkel och finns på flera plattformar

  • Medlem
  • International user
  • 2015-06-04 09:08
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag gillar Wunderlist - lätt, enkel och finns på flera plattformar

Hoppeligen innebär detta att man får en vettig ToDo app till Windows PCn i framtiden. Jag har sökt och sökt, alla bra todo appar är åt Mac, finns inget som fyller mina behov på Windows sidan. Alla är begränsande på något sätt.

Skulle kunna se att detta byggs in i OneNote som är en bra app och ToDo-funktion skulle passa in där.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-06-04 12:07
Ursprungligen av keptang:

Skulle kunna se att detta byggs in i OneNote som är en bra app och ToDo-funktion skulle passa in där.

Helst inte, jag vill ha det som separata program, men som interagerar väl med andra.

Samt att jag vill ha dem å synnas i taskbaren. Eller allra helst som det var i Windows Vista där man hade en separat "bar" för sina Gadgets. Den enda bra funktionen med Vista tog de bort .
Orsaken är att jag vill ha dem framför mig konstant på ett sätt som inte stör. Man ska inte kunna skymma listan med andra fönster. Inte heller ska listan störa andra fönster, så det får inte vara en always on top funktion. Det enda som finns kvar för windows är taskbaren.
Jag har faktist försökt hacka ihop mina egna varianter av existerande todo appar. Men man fick aldrig det man behövde, en synkade inte med outlook, andra saknade funktioner och ytterligare andra var bara i vägen. Tyvärr funkar Excel bäst för detta just nu på Windows 7.

Nåja kanske windows 8-10 har något bättre att bjuda på, har inte använt dessa så jag vet inte.

Ursprungligen av juanito:

Nåja kanske windows 8-10 har något bättre att bjuda på, har inte använt dessa så jag vet inte.

Prova, Snap, det har både 8.1 och 10.
http://features.en.softonic.com/windows-8-1-t...

  • Medlem
  • International user
  • 2015-06-04 17:46

Tack, ser rätt bra ut men är tyvärr ännu fast på Win7 med min arbetsdator. Tyvärr lär det också ta en bra tid innan jag får något nyare. Tog till 2014 att få Windows 7. Året då supporten på XP avslutades.

1
Bevaka tråden