Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny MBA, konstigt tangentbord

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2015-06-03 18:30

Köpte mig en ny MBA idag då den gamla ju har tranbärsjuice i sig.

Stöter på en märklig sak med tangentbordet som är inställt på Svenskt. När jag trycker på Alt + 2 får jag "TM" istället för @. @ hittar jag istället under Alt+stjärna.

Fattar ingenting.

Är det valt Svensk-Pro?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2015-06-03 18:59

Näe, det var det inte. Tackar!

Ursprungligen av lasselu:

Näe, det var det inte. Tackar!

Det var konstigt för väljer jag Svensk och inte Svensk Pro så får jag det beteende som du beskriver.

Ursprungligen av Megolon:

Det var konstigt för väljer jag Svensk och inte Svensk Pro så får jag det beteende som du beskriver.

Eh va?

Ursprungligen av CekariYH:

Eh va?

Vad är det som är oklart? Tänk vad enkelt det vore att ställa en konkret fråga istället för det där.

Ursprungligen av Megolon:

Vad är det som är oklart? Tänk vad enkelt det vore att ställa en konkret fråga istället för det där.

Tyckte TS svarade på att Svenskt Pro inte var valt och att det blev normalt som det ska efter att ha valt Pro, vilket han då tackade för att du tipsa om det, varvid du tycker det är konstigt mm, vilket jag ser som lite underligt och då undra vad du svarade på. Men klart, jag kanske fatta fel?

Ursprungligen av CekariYH:

Tyckte TS svarade på att Svenskt Pro inte var valt och att det blev normalt som det ska efter att ha valt Pro, vilket han då tackade för att du tipsa om det, varvid du tycker det är konstigt mm, vilket jag ser som lite underligt och då undra vad du svarade på. Men klart, jag kanske fatta fel?

Haha nu ser jag att jag massuppfittade honom. Sorry. Så tokigt det kan bli ibland

1
Bevaka tråden