Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på desktop mail client mottages

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har en längre tid försökt hitta en mail client till OS X som ersättning för OS X Mail. Vill kunna komma åt mailen offline och få till ett bra workflow med to do appar (extension till Todoist eller liknande app) samt kunna läsa bilagor direkt i mailen (jobbar som lärare och får många inlämningar via mailen).
Är låst via jobbet till Exchange och vår jobbmail går via Office 365 i nuläget.

/F

Outlook ingår väl i Office 365? Testa den.

Ursprungligen av keptang:

Outlook ingår väl i Office 365? Testa den.

Har provat, men gillar inte interfacet och saknar extensions.
Har även en jobb-iPad och vill kunna använda samma to do app där som på macen.

Airmail, kanske? http://airmailapp.com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-06-03 11:19
Ursprungligen av Fille_jr:

Hej!

Har en längre tid försökt hitta en mail client till OS X som ersättning för OS X Mail. Vill kunna komma åt mailen offline och få till ett bra workflow med to do appar (extension till Todoist eller liknande app) samt kunna läsa bilagor direkt i mailen (jobbar som lärare och får många inlämningar via mailen).
Är låst via jobbet till Exchange och vår jobbmail går via Office 365 i nuläget.

/F

Airmail och Unibox anses vara bra mailprogram. Vet inte om de har funktionerna du är ute efter men finns provversioner tror jag.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-06-03 12:37

Om man får lov att tänka utanför (epost)boxen: Chrome med Gmail offline tillägget.

Finns inte så många alternativ om man är knuten till Exchange och Office365.

Tack för tips!