Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC-Party den 8:e?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är alltid roligt att vara tillsammans vid stora tillfällen så jag fiskar lite efter intresset att dra ihop Ett event för att sitta och uppleva nyheterna tillsammans och i samma veva hänga lite med forumfolk, de som inte sett klockorna än kan få känna på dem och vi kan diskutera alla viktiga features som Apple,e borde haft med i goda fanboys lag

De kan bli Sthlms instick i #wwdcparties-taggen

Ursprungligen av simulacra:

Det är alltid roligt att vara tillsammans vid stora tillfällen så jag fiskar lite efter intresset att dra ihop Ett event för att sitta och uppleva nyheterna tillsammans och i samma veva hänga lite med forumfolk, de som inte sett klockorna än kan få känna på dem och vi kan diskutera alla viktiga features som Apple,e borde haft med i goda fanboys lag

De kan bli Sthlms instick i #wwdcparties-taggen

Åh, det låter jättekul! Vi på redaktionen har alltid alldeles för mycket att göra under kvällen för att kunna umgås och njuta av showen, men jag hoppas det finns andra som vill ses i grupp. Håller med, det är mycket roligare!

1
Bevaka tråden