Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Viaplay finns nu på Apple TV

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Megolon:

Ok då förstår jag vad du menar och det är indikatorn som visas medan man tittar.
Jag menade denna "progress bar" (hittar ingen bra namn på svenska)

http://oi43.tinypic.com/n33g8x.jpg

Jo jag förstod det men tack för bilden. Det där bör ju förbättras med kommande uppdateringar eftersom det har med appens minne för aktiviteter. Vad jag förstod det som skall det också när man tittar på en serie följas upp med nästa avsnitt när man är klar. Det är ju egentligen basicfunktioner kan man ju tycka men jag antar att viaplay ville ut fort med appen.

Ursprungligen av Råsta:

Jo jag förstod det men tack för bilden. Det där bör ju förbättras med kommande uppdateringar eftersom det har med appens minne för aktiviteter. Vad jag förstod det som skall det också när man tittar på en serie följas upp med nästa avsnitt när man är klar. Det är ju egentligen basicfunktioner kan man ju tycka men jag antar att viaplay ville ut fort med appen.

Det är en funktion som det tog lång tid för Netflix att implementera så vänta inte att ViaPlay fixar den först.

Ursprungligen av Megolon:

Det är en funktion som det tog lång tid för Netflix att implementera så vänta inte att ViaPlay fixar den först.

Nej jag antar att det kommer nog sist av de uppdateringar som skall komma. De själva skriver om ett tidsintervall med en till två månader att komma med uppdatringararna, vilket kommer att komma lite vartefter under denna period. Men det där har man ju hört förrut så det är ju givetvis en risk att det tar betydligt längre tid.

Nu finns en meny av nyligen sedda filmer med några av de funktioner som vi har diskuterat (spela upp film där man slutade osv). Det är ju bra, jag skulle vilja att de ökar antalet kategorier och gör det möjligt att söka på tex skådespelare så är tjänsten helt ok.

Bevaka tråden