Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Demoex av MB och rMBP i butik?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som sett nått datum när den nya Macbooken samt Broadwell varianten av rMBP finns ute i butikerna? Är naturligtvis sugen på att testa force trackpaden IRL.

  • Medlem
  • 2015-03-11 18:10
Ursprungligen av JoelBurman:

Nån som sett nått datum när den nya Macbooken samt Broadwell varianten av rMBP finns ute i butikerna? Är naturligtvis sugen på att testa force trackpaden IRL.

Ringa din lokala butik och fråga, alla får inte in dessa samtidigt.

Pratade precis med Joakim på Apple store i Täby. De har demo ex. av rMBP Broadwell ute i butiken just nu. Så lutar åt att jag åker ut en sväng och testklickar lite. Hans första intryck var att det var ovant i jämförelse med den första och att han spontant gillade den gamla bättre men han trodde det mest är en vanefråga eftersom funktionerna är fler med och effektivare med den nya.

  • Medlem
  • 2015-04-30 09:10
Ursprungligen av JoelBurman:

Nån som sett nått datum när den nya Macbooken samt Broadwell varianten av rMBP finns ute i butikerna? Är naturligtvis sugen på att testa force trackpaden IRL.

Någon som vet om det finns demoex av den nya MacBooken i Sverige någonstans att se? Apple store i Täby?

Ursprungligen av rMB:

Någon som vet om det finns demoex av den nya MacBooken i Sverige någonstans att se? Apple store i Täby?

Jag kände på den på Medimarkt på gallerian centralt i sthlm. Den är utställd så att man kan lyfta på den också. Tyvärr i tunnaste laget för egen del och jag behöver pro prestanda.

  • Medlem
  • 2015-04-30 13:32
Ursprungligen av JoelBurman:

Jag kände på den på Medimarkt på gallerian centralt i sthlm. Den är utställd så att man kan lyfta på den också. Tyvärr i tunnaste laget för egen del och jag behöver pro prestanda.

Tack! Ska ta mig dit snarast i känna på den. Har ringt Apple i Täby också och som har fortfarande inte fått in den vilket jag tycker verkar konstigt om mediamarkt får den första om än som demo.

Ursprungligen av rMB:

Tack! Ska ta mig dit snarast i känna på den. Har ringt Apple i Täby också och som har fortfarande inte fått in den vilket jag tycker verkar konstigt om mediamarkt får den första om än som demo.

Ja verkligen, tala om mess-up från deras håll.

Ursprungligen av JoelBurman:

Hans första intryck var att det var ovant i jämförelse med den första och att han spontant gillade den gamla bättre men han trodde det mest är en vanefråga eftersom funktionerna är fler med och effektivare med den nya.

Möjligt. Jag prövade att klicka på en arbetskamrats nya Macbook Pro och det kändes precis som att klicka på en "vanlig" platta. Ska dock nämnas att jag brukar nöja mig med att peta på den och inte trycker ner med full kraft.

1
Bevaka tråden