Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook Pro startar inte efter uppgradering av OS X 10.10.3

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

MacBookPro 2009, vid återstart stannar programmet av när "termometern" nått halvvägs. Det tar lång tid jag även väntat över natten men inget mer höjder. Jag har provat "alt" + power jag får upp 3 startalternativ, HD, HD resume 10.10.3 och Mybook (backupdisk). Inget tar mig vidare. Jag har provar med start DVD men den spottas bara ut - annars borde jag fått möjlighet att lägga ner en backup. Jag har laddat ner "install OS X Yosemite" till både USB minne och mybook för att få möjlighet att starta från någon av dessa men nej inte.
Hjälp vad gör jag???

Ursprungligen av Ruterdam:

...har laddat ner "install OS X Yosemite" till både USB minne och mybook för att få möjlighet att starta från någon av dessa men nej inte.

Det räcker inte att bara lägga ner installationsfilen på ett USB-minne eller en disk. Det krävs lite andra åtgärder för att kunna starta från den.

Du kan t.ex använda DiskMakerX, för att kunna göra så att det går att starta från ett USB-minne.

http://liondiskmaker.com/

1
Bevaka tråden