Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byt in valfri mobil mot Iphone i Täby

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu kan du byta in din gamla mobil oavsett varumärke i Apple Store Täby och få rabatt på en ny Iphone eller Ipad.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-04-27 19:06

Inga gränser för hur lågt de går? Får jag 10 kr för en gammal mobil kan jag ju lika gärna slänga den i återvinningen själv.

Ursprungligen av kenjon:

Inga gränser för hur lågt de går? Får jag 10 kr för en gammal mobil kan jag ju lika gärna slänga den i återvinningen själv.

Har ingen koll på Apples regler, men när operatörer och andra tillverkare kört liknande grejer har det i praktiken saknats nedre gräns. En kompis fick 20-25 kronor eller så när det byttes in telefon.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-27 20:28

Tele2 erbjuder 1400 för en 4S just nu vid köp av en ny lur.

Senast redigerat 2015-04-27 20:53
  • Medlem
  • Knivsta
  • 2015-04-28 09:45

Vad innebär "återvinner"? Att de åker till det lokala ÅVC låter rimligt men jag tror ändå inte det. De säljer nog vidare mobilerna med vinst till Afrika eller andra U-länder.

Ursprungligen av flat7:

Vad innebär "återvinner"? Att de åker till det lokala ÅVC låter rimligt men jag tror ändå inte det. De säljer nog vidare mobilerna med vinst till Afrika eller andra U-länder.

Att de säljs vidare tror jag, men inte att det går med någon större vinst. När det säljs begagnade småprylar i bulk brukar det vara kilopris. Köparen räknar kallt med att hälften måste kasseras.

1
Bevaka tråden