Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple presenterar ny kvartalsrapport ikväll

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ikväll klockan 23:00 svensk tid presenterar Apple siffrorna från sitt andra kvartal 2015 via konferenssamtal.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-04-27 20:19
Ursprungligen av Redaktionen:

Ikväll klockan 23:00 svensk tid presenterar Apple siffrorna från sitt andra kvartal 2015 via konferenssamtal.

Läs hela artikeln här

Jag tror inte vi kommer få se några siffror på Watch från Apple på ett bra tag då Apple i höstas ändrade sin redovisning och bakade in Watch tillsammans med iTunes, har jag för mig. Detta, enligt mig, för att inte få analytiker att gå bananas och påverka Apple-aktien för mycket. (Oavsett hur det går för Watch)

Ursprungligen av EnDumEn:

Jag tror inte vi kommer få se några siffror på Watch från Apple på ett bra tag då Apple i höstas ändrade sin redovisning och bakade in Watch tillsammans med iTunes, har jag för mig. Detta, enligt mig, för att inte få analytiker att gå bananas och påverka Apple-aktien för mycket. (Oavsett hur det går för Watch)

Apple Watch har väl aldrig varit med i någon rapport? Ipod flyttades dock från egen kategori till Övrigt.

Ursprungligen av EnDumEn:

Jag tror inte vi kommer få se några siffror på Watch från Apple på ett bra tag då Apple i höstas ändrade sin redovisning och bakade in Watch tillsammans med iTunes, har jag för mig. Detta, enligt mig, för att inte få analytiker att gå bananas och påverka Apple-aktien för mycket. (Oavsett hur det går för Watch)

Apple Watch kommer inte att vara med i kvällens rapport som bara sträcker sig fram till och med mars. Men däremot tror jag det kommer pressmeddelande och info om hur första helgen har gått. Sånt har de rapporterat om när det gäller Iphone tidigare och är ett sätt att berätta om hur bra nya satsningen går.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-04-27 21:45
Ursprungligen av Weedberg:

Apple Watch har väl aldrig varit med i någon rapport? Ipod flyttades dock från egen kategori till Övrigt.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Apple Watch kommer inte att vara med i kvällens rapport som bara sträcker sig fram till och med mars. Men däremot tror jag det kommer pressmeddelande och info om hur första helgen har gått. Sånt har de rapporterat om när det gäller Iphone tidigare och är ett sätt att berätta om hur bra nya satsningen går.

Jag syftade till detta:
http://www.cnet.com/news/what-apple-isnt-tell...

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Apple Watch kommer inte att vara med i kvällens rapport som bara sträcker sig fram till och med mars. Men däremot tror jag det kommer pressmeddelande och info om hur första helgen har gått. Sånt har de rapporterat om när det gäller Iphone tidigare och är ett sätt att berätta om hur bra nya satsningen går.

Håller med, tror Cook kommer att säga någonting om hur Apple Watch presterat den första helgen, men troligtvis under inledningen utanför själva rapporten.

1
Bevaka tråden