Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bose QuietComfort 25

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns just nu att beställa på Electroworld för 2222:- och 5% rabatt. Det är 1000:- mindre än normalpris. Ville bara flagga det för er alla eftersom jag beställde precis.

De är bra! Jag köpte mina på Elgiganten kampanj och betalade under 2000. Helt nöjd

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-04-23 15:38

Och 5% får man med vilken kod?

EDIT: Svara mig själv:
"5% rabatt på alla hörlurar!
Priset justeras i kundvagnen. Kampanjen gäller t.o.m söndag 26/4 kl 23:59 Erbjdandet gällerej redan nedsatta kampanjvaror."

Ska inte klaga, 2222 är sjukt bra pris.

Senast redigerat 2015-04-23 16:23

För er som hänger på Arlanda så finns de även att köpa till (ungefär) samma pris i T5.

  • Medlem
  • Täby
  • 2015-04-26 08:20

1999 SEK på Komplett nu.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2015-04-26 15:47
Ursprungligen av jaco:

1999 SEK på Komplett nu.

Tackar för tipset!

2222:- på www.electroworld.se tills den 28/4.

Jag fick mina idag. Sjukt nöjd!!

Ursprungligen av grenhall:

2222:- på www.electroworld.se tills den 28/4.

Jag fick mina idag. Sjukt nöjd!!

Vänta tills du åker på en långflygning till Incheon... Då är det helt underbart med sådana där!

Skämt åsido, flyger aldrig utan mina numera.

Ursprungligen av BlackSmp:

Vänta tills du åker på en långflygning till Incheon... Då är det helt underbart med sådana där!

Skämt åsido, flyger aldrig utan mina numera.

Är det bara jag som har dålig hörsel eller är det så att man måste dra på volymmässigt även med NC på?

Ursprungligen av grenhall:

Är det bara jag som har dålig hörsel eller är det så att man måste dra på volymmässigt även med NC på?

Jag har medfödd hörselskada (bär hörapparater) och upplever det tvärtom. Jag kan dra ner på volymen när jag använder dessa lurar.

Ursprungligen av BlackSmp:

Jag har medfödd hörselskada (bär hörapparater) och upplever det tvärtom. Jag kan dra ner på volymen när jag använder dessa lurar.

Jättekonstigt. Jag tycker att det vis iPhone behövs att gå upp på det röda minst innan jag tycker det låter normalt. Men på Mac:en så räcker det mer än väl med hälften.

  • Medlem
  • Täby
  • 2015-04-27 19:55

Har bara använt med iPhone och då får jag nästan ha på högsta för att få bra volymstyrka.

Ursprungligen av jaco:

Har bara använt med iPhone och då får jag nästan ha på högsta för att få bra volymstyrka.

Bra då är det inte bara jag.

1
Bevaka tråden