Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Photoshop .PSD och inga tumnaglar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Börjar bli så sjukt irriterad på att Photoshop eller Apple ( Känns som dom skyller på varandra) inte kan göra så att man ser tumnaglar av .PSD bilder man sparat i Photoshop CC (Och vissa tidigare versioner).

Hittade detta app och undrar om det är någon som testat? http://www.johnrellis.com/photoshop/psbquickl...

Alternativt om det finns några gratislösningar att ladda ner.

Så sjukt irriterande att något som funkar för 5 år sedan nu inte funkar och jag måste göra en JPEG-mapp som undermapp bland alla mina bilder för att hitta rätt. ( Ja, jag vill kunna hitta mina bilder via finder)

Ursprungligen av jurassic579:

Hej.

Börjar bli så sjukt irriterad på att Photoshop eller Apple ( Känns som dom skyller på varandra) inte kan göra så att man ser tumnaglar av .PSD bilder man sparat i Photoshop CC (Och vissa tidigare versioner).

Hittade detta app och undrar om det är någon som testat? http://www.johnrellis.com/photoshop/psbquickl...

Alternativt om det finns några gratislösningar att ladda ner.

Så sjukt irriterande att något som funkar för 5 år sedan nu inte funkar och jag måste göra en JPEG-mapp som undermapp bland alla mina bilder för att hitta rätt. ( Ja, jag vill kunna hitta mina bilder via finder)

När du sparar psd-filer ska du välja att spara med maximal kompabilitet, eller vad nu kryssrutan heter, så när det lösa problemet

Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

När du sparar psd-filer ska du välja att spara med maximal kompabilitet, eller vad nu kryssrutan heter, så när det lösa problemet

Såhär ser det ut i mina prefs. Är inte det rätt? Händer både på min macbook pro och MacPro. Har hänt sedan ca 10.7-10.8. Laglig Photoshop CC så klart.

Om jag går OT i min egen tråd. Är det någon mer än jag som upplever detta? Eller får ni alla tumnaglar?

1
Bevaka tråden