Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

4g router med 802.11AC ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, sitter och klurar och sökt runt om det finns nån 4g router som har stöd för AC? Just nu har jag Tele2's medföljande router Huawei B593. Men den kör bara på N. Och min följande fråga förutom ett stabilare nät med större räckvidd skulle jag kunna öka hastigheten på min Wifi om jag får till en lösning med en 4g router som har stöd för AC. Tex genom att koppla en ethernet kabel till en airport extreme och brygga den så den delar ut wifi signalen istället för Huawei routern. Finns det fler än jag som funderar kring det här och vad finns för uppsida med det hela?
Har egentligen inga hastighets problem, men känns lite b att köra på N när allt i mitt hem har stöd för AC.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-16 00:26
Ursprungligen av martinvkrogh:

Hej, sitter och klurar och sökt runt om det finns nån 4g router som har stöd för AC?

Martin,

Kolla in Dovado Tiny AC som tillsammans med ett 4G-modem ger dig det du önskar!!

Den här har jag. Grym liten sak. Har AC också. http://consumer.huawei.com/en/mobile-broadban...

1
Bevaka tråden