Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Watch sålde slut på bara några timmar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Intresset för Apple Watch var stort när Apple började ta emot förhandsbeställningar under fredagen, och på bara några timmar var alla modeller slutsålda.

Läs hela artikeln här

Man blir mer och mer sugen.

Jag tror det kommer bli en sport. Då dom andra är för dyra samt det är första versionen. Sen blir det nog 'vanliga'.

Jag vill också ha en röd digital krona på på min spacegray Watch

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-04-13 12:21

Reportern på CNBC: "There is Tim Cook, CEO of Apple, talking to a well bearded man" @22s!

Lustigt han inte känner igen Jim Dalrymple, och inte heller Rene Ritchie som står bredvid;-P

Senast redigerat 2015-04-13 12:37
  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-04-13 12:47

AI har en intressant teori Apple hade velat skjuta på lanseringen om de haft möjlighet!

http://appleinsider.com/articles/15/04/10/ini...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-13 14:02

Om man räknar lite snabbt kan man uppskatta att Apple gjorde 4 miljarder kronor efter sex timmar försäljning endast i USA. Tror ni att RD kostnaderna redan är betalda? Blir det bara en sedelpress för alla kommande försäljningar?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-13 14:12
Ursprungligen av timofej:

Om man räknar lite snabbt kan man uppskatta att Apple gjorde 4 miljarder kronor efter sex timmar försäljning endast i USA. Tror ni att RD kostnaderna redan är betalda? Blir det bara en sedelpress för alla kommande försäljningar?

Tänkte på det imorse. Ja, det tror jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-13 14:15
Ursprungligen av zinned:

Tänkte på det imorse. Ja, det tror jag.

Räknar lite på det också. Säg att 100 ingenjörer med lön på 1 miljon/år har jobbat med utvecklingen i 5 år. Det blir 0,5 miljard. Rimliga antaganden?

Ursprungligen av timofej:

Räknar lite på det också. Säg att 100 ingenjörer med lön på 1 miljon/år har jobbat med utvecklingen i 5 år. Det blir 0,5 miljard. Rimliga antaganden?

Du ska lägga till kostnaden för Jony Ive också.

1
Bevaka tråden