Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överföra bokmärken mellan användare MacBook Pro OS X

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag har två stycken användare på min MacBook Pro OS X och vill överföra ett större antal bokmärken från den ena användaren till andra. Hur ska jag göra? Använder safari.

Tack.

  • Medlem
  • 2015-04-05 11:48

Överföra alla bokmärken mellan två konton som du själv ska använda med en nyare version av OSX?
Öppna systeminställningar, Klicka på iCloud, sätt en bock i rutan för Safari.
Gå sedan in på ditt nya användarkonto och aktivera safari via iCloud på samma sätt.

Bara överföra vissa bokmärken?
Öppna Safari, klicka på arkiv, klicka på exportera bokmärken. Spara filen på ett usb-minne, Dropbox eller liknande.
Öppna den nya profilen, öppna Safari, klicka på arkiv, välj importera bokmärken.

Tack så mycket!

Ursprungligen av Dalle:

Överföra alla bokmärken mellan två konton som du själv ska använda med en nyare version av OSX?
Öppna systeminställningar, Klicka på iCloud, sätt en bock i rutan för Safari.
Gå sedan in på ditt nya användarkonto och aktivera safari via iCloud på samma sätt.

Bara överföra vissa bokmärken?
Öppna Safari, klicka på arkiv, klicka på exportera bokmärken. Spara filen på ett usb-minne, Dropbox eller liknande.
Öppna den nya profilen, öppna Safari, klicka på arkiv, välj importera bokmärken.

1
Bevaka tråden