Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minne börjar ta slut, hur?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Som rubriken lyder börjar sakta men säkert minneutrymmet dras åt. Där står bland annat 15gb film, men så vitt jag vet har jag inte tankat över någon film, verkar jätte konstigt? Hur kan jag kolla det, om det är så att jag har filmer som jag inte vet om eller hur? Även andra saker som övrigt och har inte så jätte många program som tar så mycket plats.

Mvh

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-03-28 04:20
Ursprungligen av oscarqrx:

Hej. Som rubriken lyder börjar sakta men säkert minneutrymmet dras åt. Där står bland annat 15gb film, men så vitt jag vet har jag inte tankat över någon film, verkar jätte konstigt? Hur kan jag kolla det, om det är så att jag har filmer som jag inte vet om eller hur? Även andra saker som övrigt och har inte så jätte många program som tar så mycket plats.

Mvh

Snabbast är att skapa en "Smart Folder" så listas alla filmer du har på din mac.

kan ju vara att du har en inställning för automatisk nedladdning av vissa podcasts. Isåfall tar dessa ganska fort upp en massa utrymme

Det finns olika program för att hitta vad som tar upp mycket plats. Jag brukar använda OmniDiskSweeper. Väldigt snabbt och enkelt att använda.

1
Bevaka tråden