Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple hyr lokaler nära Campus 2

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples nya huvudkontor Campus 2 kommer inte att räcka för deras anställda och därför hyr företaget nu kontor över vägen från bygget.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-18 15:35

Kan ev vara en tillfällig lösning enl vad Appleinsider skriver!

Var Campus 2 huvudbyggnad ursprungligen tänkt byggas större, eller var det bara det blev fördröjt några år?

Ursprungligen av jas:

Kan ev vara en tillfällig lösning enl vad Appleinsider skriver!

Var Campus 2 huvudbyggnad ursprungligen tänkt byggas större, eller var det bara det blev fördröjt några år?

Under slutet av 2013 när jag tror att vi började skriva om det här bygget skulle det stå färdigt 2015 eller 2016. Nu har ju Tim Cook sagt 2016. Jag har inte hört något om att de minskat på ytan, utan det är nog mer troligt att de helt enkelt inte ryms allesammans i det nya kontoret.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-18 16:42
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Under slutet av 2013 när jag tror att vi började skriva om det här bygget skulle det stå färdigt 2015 eller 2016. Nu har ju Tim Cook sagt 2016. Jag har inte hört något om att de minskat på ytan, utan det är nog mer troligt att de helt enkelt inte ryms allesammans i det nya kontoret.

Borde framtidssäkrat!

Kunna lägga på "ringar" allteftersom.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-21 18:12

Inte mycket större än gamla HQ!

"We will replace 2.65 million square feet of environmentally and operationally obsolete buildings with a 2.8-million-square-foot iconic, 21st-century research and development campus."

Enl vad AI citerar Apple själva:
http://appleinsider.com/articles/15/03/21/app...

1
Bevaka tråden