Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var hittar jagskrivbordsbakgrunderna från Apples presentation 9 mars 2015?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå!

Förmodligen ligger den här diskussionen i helt fel kategori.
Men jag undrar bara om, efter att ha sett Apples senaste event, om det går att få tag på
de skrivbordsbakgrunder de använder sig utav när lanseringen av nya Macbooken ägde rum.
Om det finns något typ av forum/hemsida/twitterflöde som matar ut information om själva utseendet.
Är som säkerligen många andra förtjust i deras val av motiv, just efter detta event älskar jag
bilden med höstlöv, en bild jag letat febrilt efter på internet de senaste dagarna.

Tacksam för alla tips. Adjö!

Senast redigerat 2015-03-14 20:32
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-03-15 11:32

Du kan köpa bilden Autumn_leaves_9031.tif av fotografen Marian Kraus.

Eller vänta tills lite senare i vår då 10.10.3 kommer, antagligen har den bilden med som bakgrundsbild.

Ursprungligen av reboot81:

Du kan köpa bilden Autumn_leaves_9031.tif av fotografen Marian Kraus.

Eller vänta tills lite senare i vår då 10.10.3 kommer, antagligen har den bilden med som bakgrundsbild.

Den finns alla fall inte med i OS X 10.10.3 Beta

Ursprungligen av reboot81:

Du kan köpa bilden Autumn_leaves_9031.tif av fotografen Marian Kraus.

Eller vänta tills lite senare i vår då 10.10.3 kommer, antagligen har den bilden med som bakgrundsbild.

Tack för detta!

Läste på ett annat forum att Apple har en del egna bilder som de använder sig av som aldrig publiceras. Får hoppas på att denna inte blir en sådan. Annars blir det att öppna plånboken.

1
Bevaka tråden