Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 8.2 med stöd för Apple Watch

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under kvällens pressevenemang släpptes även IOS 8.2 i skarp version med en del förbättringar samt stöd för Apple Watch.

Läs hela artikeln här

Hade hoppats att 8.2 skulle åtgärda problemet med keyboard lagg, men nej...

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2015-03-11 13:55

Jaha och vad ska jag med den appen till när jag inte har klockan? Vore bättre att man fick den när man köpt klockan, hämtade den från App Store eller att den bara låg i inställningarna. Jag kan inte kasta den heller :|

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-11 14:06
Ursprungligen av Ted:

Jaha och vad ska jag med den appen till när jag inte har klockan? Vore bättre att man fick den när man köpt klockan, hämtade den från App Store eller att den bara låg i inställningarna. Jag kan inte kasta den heller :|

Big deal....not.

Du har flertalet andra appar som följer med din telefon som du inte heller kan kasta. Ändå har du lagt ut 7000+ på din telefon? Märkligt

Nackdelen med att den följer med OS-releasen är att det är svårare att göra en individuell uppdatering av den appen om det skulle behövas.

I övrigt så håller jag med dig, det är bara att dra den till den mapp där jag gömmer Apple appar som jag inte använder - främsta exemplet: Aktier...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-11 14:41
Ursprungligen av BlackSmp:

Nackdelen med att den följer med OS-releasen är att det är svårare att göra en individuell uppdatering av den appen om det skulle behövas.

Hur menar du här? Jag förstår inte, appen kan ju få uppdateringar precis som vilken annan mapp som helst.

Ursprungligen av zinned:

Hur menar du här? Jag förstår inte, appen kan ju få uppdateringar precis som vilken annan mapp som helst.

Kan den det? Den finns inte som enskild app i App Store utan ingår i OS-releasen. Jag har alltid förstått att uppdateringar till dessa appar alltid leveraras ut tillsammans med OS-uppdateringar och inte som enskilda app uppdateringar.

Jag kan givetvis ha fel men har du någonsin sett en uppdatering av en app som distribueras med OS:et?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-11 15:21
Ursprungligen av BlackSmp:

Kan den det? Den finns inte som enskild app i App Store utan ingår i OS-releasen. Jag har alltid förstått att uppdateringar till dessa appar alltid leveraras ut tillsammans med OS-uppdateringar och inte som enskilda app uppdateringar.

Jag kan givetvis ha fel men har du någonsin sett en uppdatering av en app som distribueras med OS:et?

Ah, nu är jag med...jag missförstod dig.

Nej, jag tror inte heller att jag har sett en sådan uppdatering. Endast på iLife-apparna som visserligen nu också följer med.

1
Bevaka tråden