Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Signatur i mailen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om jag vill att min signatur står i mailet som standard och även när jag svarar på ett mail, hur gör jag då?

Som det är nu så måste jag trycka på knappen till höger och välja vilken signatur jag vill ha.

Ursprungligen av acederberg:

Om jag vill att min signatur står i mailet som standard och även när jag svarar på ett mail, hur gör jag då?

Som det är nu så måste jag trycka på knappen till höger och välja vilken signatur jag vill ha.

Är det Apples mailprogram? I så fall, gå till Inställningar->Signaturer och välj ditt konto och sedan vilken signatur det ska vara i droppmenyn.

Ursprungligen av acederberg:

Om jag vill att min signatur står i mailet som standard...

Du lämnar väldigt lite information. Du måste ju åtminstone berätta vilken mail-klient det handlar om. Och helst också vilken version det gäller.

Visst kan vi göra ett antagande att det handlar om Apple Mail i OS X 10.10. Men det är ju långt ifrån säkert att det stämmer.

Det är ju inte ens säkert att det handlar om en app - det handlar kanske om en webb-mail. I så fall finns det ännu fler kandidater - som förmodligen inte fungerar exakt likadant när det gäller sådana här inställningar.

Ju mer information i frågeställningen - desto snabbare och exaktare svar.

1
Bevaka tråden