Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OS X säkerhetsuppdateringar kommer bara till en dator?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har märkt det senaste året att när Apple skickar ut nya säkerhetsuppdateringar så får bara den första av mina Macar som just då är under användning, den i MAS men inte dom andra Macarna när jag försöker uppdatera även dom.

Alla Macarna har i inställningar att Systemfiler och säkerhetsuppdateringar ska göras automatiskt.
Kan det vara så att de andra Macarna gjort det automatiskt utan att lista dessa som installerade i MAS?
Om så, var hittar/ser man om detta blivit gjort?

Ursprungligen av CekariYH:

Har märkt det senaste året att när Apple skickar ut nya säkerhetsuppdateringar så får bara den första av mina Macar som just då är under användning, den i MAS men inte dom andra Macarna när jag försöker uppdatera även dom.

Alla Macarna har i inställningar att Systemfiler och säkerhetsuppdateringar ska göras automatiskt.
Kan det vara så att de andra Macarna gjort det automatiskt utan att lista dessa som installerade i MAS?
Om så, var hittar/ser man om detta blivit gjort?

Svarar mig själv, i måndags kväll kom en säkerhetsuppdatering som jag la in på min MBPR och först i idag på eftermiddagen kom den till min MP, alltså nästan 3 dygn senare :-/

1
Bevaka tråden