Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nio nya städer får Flyover-vy

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple uppdaterar sina karttjänster med Flyover-vyer över ytterligare nio olika städer i världen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-02-25 15:03

Kartor går ju knappt att använda... Jag är en Apple-förspråkare, men deras karttjänster är bedrövliga. Google Maps på iPhonen är det som gäller.

Ursprungligen av Hubug:

Kartor går ju knappt att använda... Jag är en Apple-förspråkare, men deras karttjänster är bedrövliga. Google Maps på iPhonen är det som gäller.

Använder bara Apples kartor numera. Fungerar bra tycker jag, men då är jag iof mestadels i Stockholm.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2015-02-25 15:44
Ursprungligen av Hubug:

Kartor går ju knappt att använda... Jag är en Apple-förspråkare, men deras karttjänster är bedrövliga. Google Maps på iPhonen är det som gäller.

Håller med helt och hållet. De har ju inte ens satellitbild för stora delar av Sverige! Fullständigt under all kritik.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2015-02-25 16:04

Utöver gnället, inga kommentarer på det som artikeln handlade om, nämligen 3D-vyerna? Hur tyckte ni de var?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2015-02-25 16:51

Kör också bara med Apple Maps. Fast det är inte alltid de är så uppdaterade. Körde mellan Karlshamn och Sölvesborg häromdagen och den hade ingen koll på väg 22.

  • Medlem
  • 2015-02-25 17:23
Ursprungligen av zippe8:

Håller med helt och hållet. De har ju inte ens satellitbild för stora delar av Sverige! Fullständigt under all kritik.

Precis. Staden jag bor i är helt täckt av moln! Man ser ingenting...

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Använder bara Apples kartor numera. Fungerar bra tycker jag, men då är jag iof mestadels i Stockholm.

Kombinerar båda, känns som man kommer närmast verkligheten då. Ta ett exempel som Tele2 arena. På google maps satelitbild har den inte ens börjat byggas och däremot på apple kartor pågår bygget för fullt.

Jag får inte Venedig i 3D. Är det någon annan som det funkar för?

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-02-26 00:18
Ursprungligen av Hubug:

Kartor går ju knappt att använda... Jag är en Apple-förspråkare, men deras karttjänster är bedrövliga. Google Maps på iPhonen är det som gäller.

Bor i södra Sverige och använder i princip alltid Apples kartor. Funkar hur bra som helst. Enda nackdelen är att POI är väldigt dåligt utbyggt. Där är Google rejält före, just att kunna hitta rätt ställe även om man inte har exakta adressen.

Ursprungligen av Macaddict:

Jag får inte Venedig i 3D. Är det någon annan som det funkar för?

Det fungerar för mig. Satellitvy och sedan trycker jag på 3D-knappen nere i hörnet. Kör Kartor i OS X.

1
Bevaka tråden