Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft bjuder på 100 gigabyte molnlagring

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft ger alla användare med ett konto tillgång till 100 gigabyte lagringsutrymme – helt utan extra kostnad.

Läs hela artikeln här

Trevligt.

Ursprungligen av keptang:

Trevligt.

Utrymme kan man aldrig få för mycket av.

129 GB - check!

Ursprungligen av Redaktionen:

Microsoft ger alla användare med ett konto tillgång till 100 gigabyte lagringsutrymme – helt utan extra kostnad.

Läs hela artikeln här

Om jag förstår rätt får man 100 gigabyte i två år. Vad händer efter dessa två år hade varit intressantare och veta? (Artikeln är lite otydlig)

Ursprungligen av Mikael E:

Om jag förstår rätt får man 100 gigabyte i två år. Vad händer efter dessa två år hade varit intressantare och veta? (Artikeln är lite otydlig)

Man får betala för att behålla utrymmet då.

Ursprungligen av Mikael E:

Om jag förstår rätt får man 100 gigabyte i två år. Vad händer efter dessa två år hade varit intressantare och veta? (Artikeln är lite otydlig)

Ursprungligen av keptang:

Man får betala för att behålla utrymmet då.

Nämnvärt är att inget raderas direkt, men man kan inte fylla på med ytterligare data innan man är under gränsen.

Ursprungligen av emilakered:

Nämnvärt är att inget raderas direkt, men man kan inte fylla på med ytterligare data innan man är under gränsen.

Helt korrekt, allt blir "read-only" tills man tar bort tillräckligt eller köper mer utrymme.

Det är som "första silen gratis" ... man skapar först ett behov hos användaren och sen säger man "näe nu kostar det".

Ursprungligen av Anders T:

Det är som "första silen gratis" ... man skapar först ett behov hos användaren och sen säger man "näe nu kostar det".

När det låter för bra för att vara sant är det oftast just det

Funkar ju inte! Man kommer ju bara till en tom hemsida om man klickar på länken. Eller???

Ursprungligen av matber:

Funkar ju inte! Man kommer ju bara till en tom hemsida om man klickar på länken. Eller???

Inget fel på länken:
https://login.live.com/oauth20_authorize.srf?...

Bara

Hm... ok... bara min dator, och min iphone, och ipad, som det är fel på då. Suck!

Ursprungligen av barbapappa_86:

I två år..... Vad kostar det sedan för 100 GB. Litar inte på Microsoft längre.

Ursprungligen av adress@mac:

I två år..... Vad kostar det sedan för 100 GB. Litar inte på Microsoft längre.

Hela 16kr/månad idag. Om 2 år kanske 100GB är standard och kostnadsfritt?

Ursprungligen av keptang:

Hela 16kr/månad idag. Om 2 år kanske 100GB är standard och kostnadsfritt?

Idag kostar ingenting - men jag förstår vad du menar.....

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-01 20:32

Slut på det roliga!

Felmedd sidan är helt vit förutom en liten varningstext:

The resource you are looking for has been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

1
Bevaka tråden