Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple skyddar sig mot missbruk av returrätten

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Användare som missbrukar möjligheten att göra återköp av appar, film och musik kan råka ut för begränsningar vid köp i Apples butiker.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-01-13 14:33
Ursprungligen av Redaktionen:

Användare som missbrukar möjligheten att göra återköp av appar, film och musik kan råka ut för begränsningar vid köp i Apples butiker.

Läs hela artikeln här

Men en gång kan ju inte vara en gång för mycket? Det betyder att jag äntligen kan slå till på appen Water Globe som jag hittills inte riktigt tyckt vara värd sitt pris på 2395 kr.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-01-13 15:00
Ursprungligen av IngoX:

Men en gång kan ju inte vara en gång för mycket? Det betyder att jag äntligen kan slå till på appen Water Globe som jag hittills inte riktigt tyckt vara värd sitt pris på 2395 kr.

OMG, e det verkligen ngn som funderar över att köpa en app för det.

Ursprungligen av IngoX:

Men en gång kan ju inte vara en gång för mycket? Det betyder att jag äntligen kan slå till på appen Water Globe som jag hittills inte riktigt tyckt vara värd sitt pris på 2395 kr.

För att vara övertydlig så tycker vi förstås att man ska betala för bra appar och stöda alla duktiga utvecklare, men med det sagt undrar jag hur en del tänkt kring prissättningen inför lanseringen i App Store! Verkar vara en fantastisk app, undrar om den sålde i något exemplar alls.

Ursprungligen av IngoX:

Men en gång kan ju inte vara en gång för mycket? Det betyder att jag äntligen kan slå till på appen Water Globe som jag hittills inte riktigt tyckt vara värd sitt pris på 2395 kr.

Water globe ser ju riktigt bra ut jämfört med I Am Rich som inte gjorde nåt annat än att visa nån rubin och en liten dikt. Kostade tusen dollar när den låg ute en dag på App store i augusti 2008. Tydligen såldes 8 exemplar.

1
Bevaka tråden