Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel vid slängda mails

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-01-06 20:54

Hej hej
När jag raderar mail får jag ett skumt meddelande:

Ett fel inträffade när brev flyttades till brevlådan ”(null)”.

Vad betyder detta? fattar att detta är något med inställningarna i mailprogrammet, är det någon som vet vad det är som jag ska ändra, är rädd att paja något?

Med vänlig hälsning,
Fredrik

Använder du ett kortkommando för att flytta, alt radera/flytta till papperskorgen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-01-06 21:36

Jo det brukar jag göra, men det är samma sak om jag trycker på ikonen, testade precis.

Fattar inte vad det kan vara.

Samma problem i webbklienten om nu din e-postleverantör har en sådan?

Misstänker du använder IMAP och Mail försöker flytta e-post till foldern papperskorg som inte existerar på mailservern alternativt inte är vald korrekt i OSX Mail.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-01-07 23:10
Ursprungligen av Borttaget:

Misstänker du använder IMAP och Mail försöker flytta e-post till foldern papperskorg som inte existerar på mailservern alternativt inte är vald korrekt i OSX Mail.

Tror att det är exakt så,, hur fan löser man det? är det att installera om kontona eller måste jag in och bråka med surftown? det är dom som jag har som host.

Senast redigerat 2018-07-23 12:57

Om du har en mapp under ditt konto som heter "Deleted messages" eller liknande så kan det vara den som servern vill ska vara papperskorg. Markera den och välj menyn "Brevlåda-->Använd den här brevlådan som-->Papperskorg."

1
Bevaka tråden