Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Android-sajt rekommenderar Ipad Air 2

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När Android-sajten Android Police samlar sina julklappstips för 2014 hamnar Ipad Air 2 med på listan, trots att den inte kör just Android.

Läs hela artikeln här

Kanske något för den här tråden? http://www.99mac.se/forum/t/278443-traden-for...

  • Medlem
  • 2014-12-09 16:48

Kanske ska skrivas att EN person på AP rekommenderar iPad, inte hela sidan.

Ursprungligen av kabex:

Kanske ska skrivas att EN person på AP rekommenderar iPad, inte hela sidan.

Är det inte mer eller mindre alltid så? Det är alltid en person som ligger bakom åsikter vare sig det är bu eller bä

  • Medlem
  • 2014-12-09 21:02

Härlig anglicism: "har satt guldstandarden".

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-12-10 06:54
Ursprungligen av kabex:

Kanske ska skrivas att EN person på AP rekommenderar iPad, inte hela sidan.

Det var väl en som rekommenderade Nexus 9. Resten stod bakom att välja iPad. Som jag förstår det.

Citat:

iPad Air 2 ($499-expensive). Yes, I am breaking the gift guide by putting this here. Why? Because as you'll notice, none of us recommended the Nexus 9 (edit: Cameron recommended it, but don't listen to him), because it's not exactly great. In fact, I'd argue no Android tablet is. The Shield Tablet is a lot of bang for your buck, but the screen kind of sucks and the battery life isn't spectacular (standby is bad in particular) and it's heavy, thick, and kinda ugly.

  • Medlem
  • 2014-12-10 13:09
Ursprungligen av MatsOlov:

... Resten stod bakom att välja iPad. Som jag förstår det.

Som jag läser det kan man tolka Liams svar så, men inte de andra. Michael och Shawn föreslår ju Androidsurfplattor till och med.

  • Medlem
  • 2014-12-15 21:24
Ursprungligen av MatsOlov:

Det var väl en som rekommenderade Nexus 9. Resten stod bakom att välja iPad. Som jag förstår det.

Inte rekommendera Nexus 9 ≠ Rekommendera iPad

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-12-16 11:58
Ursprungligen av kabex:

Inte rekommendera Nexus 9 ≠ Rekommendera iPad

Så kan man kanske se det. Gäller ju att hitta något positivt för att boosta androidplattorna.

1
Bevaka tråden