Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone 6+ hittar inte trådlösa hörlurar (Beats)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Blir lite små sne för jag finner inte mina nya Dr Dre lurar på min iphone6+ fast jag följer instruktionerna, är det någon här som har ett par liknande lurar och eller har något tips om hur jag skall göra som.

Problemet är att jag köpte dessa ljuvliga lurar bla för att jag vill köra trådlöst men det är precis som om min iphone6+ ej finner dom?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/ho...

Help needed.

Senast redigerat 2014-12-11 15:53

Om du har följt instruktionerna till punkt och pricka, och det ändå inte fungerar, så är det svårt att komma med några tips...

Provat att starta om telefonen?
Funkar telefonen med andra Bluetooth-tillbehör?
Funkar lurarna med en annan telefon?
Kanske gå till butiken och få prova din telefon med ett par andra lurar - och/eller dina lurar med en annan telefon.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Om du har följt instruktionerna till punkt och pricka, och det ändå inte fungerar, så är det svårt att komma med några tips...

Provat att starta om telefonen?
Funkar telefonen med andra Bluetooth-tillbehör?
Funkar lurarna med en annan telefon?
Kanske gå till butiken och få prova din telefon med ett par andra lurar - och/eller dina lurar med en annan telefon.

Jo precis lite dåligt förklarat, tänkte mer om någon hade varit med om liknande fenomen med en iphone6+ att man måste göra si eller så så går det.

Löste sig, ringde utländsk support så haxxade dom till det åt mig

Ursprungligen av ibra_apple:

Löste sig, ringde utländsk support så haxxade dom till det åt mig

Nu har jag varken lurarna eller något liknande problem, men det är alltid trevligt om du kort förklarar lösningen så att andra kan söka på den sen, eller lära sig något.

Det spelar ingen roll om det var en blunder från din sida (händer den bäste) eller någon konstig egenhet med 6+. Alltid kul att läsa vad som krävdes för att få det att fungera.

1
Bevaka tråden