Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cogito Bluetooth Smartwatch - Erfarenheter?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Återigen vänder man sig till detta utmärkta forum med sina funderingar

Någon som har några erfarenheter kring denna klocka? Den är ju ganska billiga nu för tiden och jag tänkte investera i en smartwatch som skulle kunna användas i miljöer där en Apple Watch inte är så passande.

Jag vet att klockan inte visar innehållet i notiserna, men det är mindre prioriterat än tålighet.

Länk:
http://cogitowatch.com/classic.html

Jag hade min i 3 dagar sen åkte den på blocket. Enormt tjocka, använder inte bluetooth LE, tar typ 10% batteri i timmen om inte mer.

Nu har jag kört Pebble Steel, blir Apple Watch sen, men väldigt nöjd med min steel.

Ursprungligen av _empty:

Jag hade min i 3 dagar sen åkte den på blocket. Enormt tjocka, använder inte bluetooth LE, tar typ 10% batteri i timmen om inte mer.

Nu har jag kört Pebble Steel, blir Apple Watch sen, men väldigt nöjd med min steel.

Tack för ditt snabba svar! Du säger att den drar ström? Du menar att den dränerar batteret på telefonen då, antar jag? Klockan ska ju hålla upp till ett år påstår dom.

Hur upplevde du att BT-kopplingen fungerade? På Amazon var det det många som klagade på att den tappade kopplingen och enda som löste problemet var en omstart av klockan. Det skulle verkligen vara en dealbreaker för mig.

Har faktikt sneglat på Pebble Steel och den är såklart intressant. Men den är dubbelt så dyr och verkar lite ömtåligare. Är den vattentät? Och ursäkta om jag verkar ytlig... men Pebble Steel är så satans ful så jag får rysningar

Japp, batteriet på telefonen blev dränerat. BT funkade helt okej, Men hade min i 3 dagar..

Smaken är som baken, jag tycker den är fin, finare i verkligheten.

Blåtand är till sin natur ganska lynnigt. Min Garmin hade en tendes att sluka batteri för min iphone. Men efter någon uppdatering av iOS så ordnade det till sig och nu märker jag nästan ingen skillnad på batteritden. Förutom på klockan som är stendöd efter en dags användning med BT.

1
Bevaka tråden