Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

App försvinner men finns ändå kvar...ja lika konstigt som det låter.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På min IPad mini så dök ett skumt problem just upp. Plötsligt är min Swedbank app borta från hemskärmen, letat överallt, finns inte. Söker man så finns appen och går att öppna genom sökresultaten, öppnar man AppStore så står det att den är intatallerad och går att öppna. Men ikonen är försvunnen. Förslag på lösningar? Kan inte koppla in den i datorn och avinstallera och ominstallera appen, för jag har inte tillgång till datorn.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-11-27 19:21

Startat om enheten?
Installerat om appen? Inställningar->Allmänt->Användning->Hantera lagring->Swedbank-appen (Radera app)

Ligger den kanske i en mapp och gömmer sig? Du ser till höger efter att du har sökt efter appen vart den ligger:

Problemet löst efter "reebot81"s tips om hur man tar bort appar via Allmänt och sedan installerade om det. Tack! Vart den tog vägen är fortfarande ett mysterium. Men men, problemet löst

Stealth mode för att du "har inga pengar kvar"
Har upplevt samma någon gång för en annan app, och jag tror en omstart hjälpte då om jag minns rätt.

1
Bevaka tråden