Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beats släpper nya trådlösa hörlurar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Beats nya trådlösa lurar är den första nya produkten från hörlurstillverkaren sedan Apples uppköp blev klart.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-11-13 18:58

Undrar hur ljudkvaliteten är, Beats brukar ju knappast hålla någon högre standard.

  • Medlem
  • 2014-11-13 19:41
Ursprungligen av zinned:

Undrar hur ljudkvaliteten är, Beats brukar ju knappast hålla någon högre standard.

Det är väl som vanligt. "Ljudkvalitet" för hipsters och hiphop-ungdomar. Men inget för folk som vill ha en korrekt ljudbild.

300 dollar är inte 2782 ^^

Ursprungligen av ibra_apple:

300 dollar är inte 2782 ^^

inklusive moms står det...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-11-13 23:18
Ursprungligen av Dalle:

Det är väl som vanligt. "Ljudkvalitet" för hipsters och hiphop-ungdomar. Men inget för folk som vill ha en korrekt ljudbild.

Ja, tyvärr är det väl så. Jag tänker inte spendera $300 på ett par lurar som sedan bara kan hantera basgång.

Ursprungligen av koffas:

inklusive moms står det...

JA? det jag menar då borde dom skrivit EXKLUSIVE moms dvs att momsen skall räknas med.

Rökt svamp eller :D?

Ursprungligen av ibra_apple:

JA? det jag menar då borde dom skrivit EXKLUSIVE moms dvs att momsen skall räknas med.

Rökt svamp eller :D?

Självklart, jag säger inte att det var rätt formulerat utan gav en anledning till priset. Vad nu rökt svamp har med det att göra vet jag ej.

1
Bevaka tråden