Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebooks grundare förklarar appen Messenger

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Facebooks grundare Mark Zuckerberg svarar på frågor bland annat om varför Facebook tvingade sina användare att chatta med Messenger, och varför han bär likadan t-shirt varje dag.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-11-07 12:41
Citat:

det handlar om att minimera triviala val för att kunna fokusera på viktigare beslut

Smart! Det där ska jag sno och använda när folk anmärker på att jag klär mig enformigt.

Ursprungligen av Vassius:

Smart! Det där ska jag sno och använda när folk anmärker på att jag klär mig enformigt.

Triviala!?! Tar ju ibland flera timmar att klä sig

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-11-07 12:59
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Triviala!?! Tar ju ibland flera timmar att klä sig

Du ser, de timmarna kunde du ha ägnat åt viktiga problem istället.

Jag är likadan på vissa områden, kör enbart vita t-shirtar och svarta strumpor. Övrigt blandar jag efter behov.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-11-07 13:34
Ursprungligen av koffas:

Jag är likadan på vissa områden, kör enbart vita t-shirtar och svarta strumpor. Övrigt blandar jag efter behov.

Strumpor i två färger, alla köpta på samma gång så alla är lika danna.

Sist köpte jag för få pikeskortor enbart 3. Men man behöver ju 5 för en arbetsvecka. Men då varvar jag med riktiga skortor ibland efter behov.

3 identiska byxpar. Då har man alltid rena att ta till efter behov. Om ingen drallande eller liknande skett så, samma byxpar veckan ut.

För övrigt när jag handlar kläder tar det mycket tid i letande. Så när man hittar ett plagg gäller det att köpa flera.

Senast redigerat 2014-11-07 13:55
1
Bevaka tråden