Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

var är filmen?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har just laddat ner en film som jag tror heter Saul.avi.

Förts försökte jag med Safari som bara packade ihop och tvångsavslutade sig själv. Så prövade jag med Explorer då gick det att ladda ner filmen... ...eller det vet jag inte för jag hittar den inte.

'Hanteraren för filhämtning' eller 'downloadmanager' som jag tror det heter på engelska ville inte kännas vid att någon nedladdning pågick.

Söker jag på 'Saul.avi' i finder får jag ingen träff. Men jag vet ju att explorer släpat hem de 7mb....

Filmer eller filer som Safari tror att den kan visa fast den inte kan det kan göra att programmet dyker. Alternativ-klicka på dessa filer så laddas de hem istället.

I Explorers inställningar ser du var dina nedladdade filer ska hamna. Finns de inte där ligger de av någon anledning förmodligen kvar i någon temp-mapp som är osynlig för dig via Finder.

Sök i Finder efter en fil med rätt storlek och sätt synlighet till "alla" så borde du hitta den.

Vad var det för rörelser som Saul visade?
QiGong?

  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-10 22:52

Med Camino fungerar det i alla fall bra. Lite hopplöst att man ska behöva ha tre webläsare för att kunna hantera webben.

Är det Qigong nu istället för Kundalini yoga... (där fick du lite att fundera över...:rolleyes: ?)

så därja, nu har jag fått ner den och kunnat kika på den. De e ju fan att de ska ta sån tid å ladda ner något så pass magert...

tack för hjälpen!

Citat:

Skrevs ursprungligen av iMats
Är det Qigong nu istället för Kundalini yoga...

Påstod du att jag är en ödla?

  • Medlem
  • 2003-08-11 01:22

Funkade fint i Safari, vad var det för konstiga rörelsen gubben gjorde?

note.. jag hade 3ivx-codecen installerad, troligen därför den startade i safari

Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Funkade fint i Safari, vad var det för konstiga rörelsen gubben gjorde?

note.. jag hade 3ivx-codecen installerad, troligen därför den startade i safari

Ser ut som han kör en vanlig Zhoutian Gong övning.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christopher Anderton
Ser ut som han kör en vanlig Zhoutian Gong övning.

Har du något tips vart i Sthlm man ska vända sig om man vill börja?

  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-11 07:07
Citat:

Skrevs ursprungligen av Merovech
Påstod du att jag är en ödla?

Nä, syftade mest till Davids intresse för en Qigong (?) film. Hur kan det bli en ödla?

Citat:

Skrevs ursprungligen av iMats
Nä, syftade mest till Davids intresse för en Qigong (?) film. Hur kan det bli en ödla?

Karatefilmer går för fort när man är lite dagen efter. Nu när man är nykter så ser han inte så ödle-snabb ut utan mer som ett eucalyptus-blad-tuggande sengångar-pungdjur typ ca etc

1
Bevaka tråden