Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google hanterar mejlen med Inbox

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google vill återuppfinna e‑posten och göra hanteringen av mejl smartare och smidigare med den nya tjänsten Inbox som nu kan testas av inbjudna användare.

Läs hela artikeln här

Google har en förmåga att krångla till saker i sin iver att förenkla

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-10-23 21:21

Förstår inte varför man använder program från respektive maillevrantör??
När iOS och OS X mail kan hantera alla under ett tak.

Vet inte om detta finns i något mailprogram, men själv saknar jag i Apple Mail funktionen att se en lista på alla avsändare man haft till en inkorg. Behöver det nu när jag ska byta e-postadress och vill se vilka tjänster jag använt min gamla e-postadress till.

Det har inget med Googles nya tjänst att göra, ville bara dela den önskade funktionen till ett kommande mailprogram. Kanske någon utvecklare ser detta

Ursprungligen av lappen71:

Förstår inte varför man använder program från respektive maillevrantör??
När iOS och OS X mail kan hantera alla under ett tak.

I princip så håller jag med dig men det finns alltid undantag

Till exempel så vill jag inte ha mina jobbmejl i en gemensam inbox och gemensamt mejlprogram och det kan finnas andra anledningar till att någon annan vill skilja det åt.

Din kommentar fick mig också att komma ihåg att på androidtelefoner så kommer det två mejlappar förinstallerade:) (apropå att använda olika mejlappar)

Sedan en kommentar angående inbox. Det verkar inte gå att vidarebefordra mejl, är det någon som har listat ut hur man gör? Jag letar fortfarande

Ursprungligen av BlackSmp:

I princip så håller jag med dig men det finns alltid undantag

Till exempel så vill jag inte ha mina jobbmejl i en gemensam inbox och gemensamt mejlprogram och det kan finnas andra anledningar till att någon annan vill skilja det åt.

Din kommentar fick mig också att komma ihåg att på androidtelefoner så kommer det två mejlappar förinstallerade:) (apropå att använda olika mejlappar)

Sedan en kommentar angående inbox. Det verkar inte gå att vidarebefordra mejl, är det någon som har listat ut hur man gör? Jag letar fortfarande

Om hela mailet syns på skärmen finns det både en svara- och en vidarebefodra-pil nere till höger. Om mailet är så långt att man måste scrolla syns först bara en svara-pil, som blir till en vidarebefodra-pil när man nått botten av mailet. Inte helt logiskt...

Ursprungligen av Megasen:

Om hela mailet syns på skärmen finns det både en svara- och en vidarebefodra-pil nere till höger. Om mailet är så långt att man måste scrolla syns först bara en svara-pil, som blir till en vidarebefodra-pil när man nått botten av mailet. Inte helt logiskt...

Varför är jag inte förvånad...

Tack för hjälpen!

Kan bara säga. Gillar inte inbox!

1
Bevaka tråden