Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple tackar betatestare av Yosemite

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har skickat ut ett mejl till alla som testat de publika betaversionerna av OS X Yosemite där användare tackas för hjälpen, och påminns att installera den skarpa versionen av systemet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-10-20 21:40

Man måste alltså ladda hem hela den skarpa versionen?

Ursprungligen av Json_81:

Man måste alltså ladda hem hela den skarpa versionen?

Ja, eftersom releasen skiljer sig åt från GM

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-10-20 21:56
Ursprungligen av BlackSmp:

Ja, eftersom releasen skiljer sig åt från GM

Jahopp, trodde det fixades genom app store
Får väl lägga en stund på det imorgon då.

Det var lite roligt. Jag hade tydligen ansökt om att få testa Yosemite, glömt bort det. Fick sedan aldrig någon påminnelse om att den fanns att testa. Och nu fick man ett tack-mail. Dom hade gärna fått skicka ut ett mail om att den fanns tillgänglig förut i beta också!

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-10-21 05:18
Ursprungligen av Peter Westerlund:

Det var lite roligt. Jag hade tydligen ansökt om att få testa Yosemite, glömt bort det. Fick sedan aldrig någon påminnelse om att den fanns att testa. Och nu fick man ett tack-mail. Dom hade gärna fått skicka ut ett mail om att den fanns tillgänglig förut i beta också!

Det gjorde dom också.

Ursprungligen av Json_81:

Jahopp, trodde det fixades genom app store
Får väl lägga en stund på det imorgon då.

Men det är ju bara att ladda ner via app store men bara inte automatiskt. Du får iofs en varning om att du redan har 10.10 men den ska du ignorera eftersom det är ett annat byggnummer

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-10-21 09:00
Ursprungligen av BlackSmp:

Men det är ju bara att ladda ner via app store men bara inte automatiskt. Du får iofs en varning om att du redan har 10.10 men den ska du ignorera eftersom det är ett annat byggnummer

Japp, fixat.

Ursprungligen av lappen71:

Det gjorde dom också.

Då är det ännu märkligare att just inte jag fick nått.

1
Bevaka tråden