Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad Mini 3 får Touch ID

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Nu kommer en tredje generation av Ipad Mini som äntligen får fingeravtrycksläsaren Touch ID.

Läs hela artikeln här

Trist att inte denna fick A8(X).
Nya färger och TouchID.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-10-17 00:17
Ursprungligen av keptang:

Trist att inte denna fick A8(X).
Nya färger och TouchID.

Inte? Då är det alltså inte som tidigare, samma prestanda hos iPad Ari som iPad mini Retina...?

Inte bra.

Ursprungligen av zinned:

Inte? Då är det alltså inte som tidigare, samma prestanda hos iPad Ari som iPad mini Retina...?

Inte bra.

Nope, precis. En besvikelse faktiskt.

Ursprungligen av keptang:

Trist att inte denna fick A8(X).
Nya färger och TouchID.

Ja, det tycker inte jag räcker för att uppdatera mig från min nuvarande Mini med Retina. Trist verkligen!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-10-17 11:46

Jag skulle vilja säga att denna refreshen kunde de likväl skitit i. Usel update, inte en snöbolls chans i helvetet att någon befintlig iPad Mini Retina-ägare uppdaterar till denna modellen bara för Touch ID.

Varför inte A8X? Varför inte bättre kamera? Inte ens 802.11ac har de stoppat i den...varför inte följa samma upplägg som tidigare? Bah, jag sparar pengar iaf.

  • Medlem
  • 2014-10-17 12:30
Ursprungligen av zinned:

Jag skulle vilja säga att denna refreshen kunde de likväl skitit i. Usel update, inte en snöbolls chans i helvetet att någon befintlig iPad Mini Retina-ägare uppdaterar till denna modellen bara för Touch ID.

Varför inte A8X? Varför inte bättre kamera? Inte ens 802.11ac har de stoppat i den...varför inte följa samma upplägg som tidigare? Bah, jag sparar pengar iaf.

Kan inte mer än hålla med. Tror du att de är rädda att en attraktiv Ipad Mini hade konkurrerat för mycket med 6 plus?

Blir en fullstor air nästa gång. Hade tänkt att uppgradera minin till en retina, men så kom ju 6:orna...
Ingen idé med en mini nu verkar det som, ingen stor update, särskilt inte om man köper en + när kärleken kommer för ny iphone. Det gjorde den inte nu.
Kanske en air snart då, känns ju plötsligt mycket mer intressant.
Och så en Watch så klart när den kommer.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-10-17 14:55
Ursprungligen av PaO:

Kan inte mer än hålla med. Tror du att de är rädda att en attraktiv Ipad Mini hade konkurrerat för mycket med 6 plus?

Kanske...dock, gör man det inte så kommer man tappa kunder i konkurrensen.

  • Medlem
  • 2014-10-17 16:34
Ursprungligen av zinned:

Kanske...dock, gör man det inte så kommer man tappa kunder i konkurrensen.

Jobs gamla devis att kannibalism inom det egna företaget och strävan efter fantastiska produkter inte gäller mini direkt.

Jag är iallafall nöjd -- köper gårdagens modell, men billigare än igår.
Bläddrar man bara pdf-er behövs det inte mer än så ändå.

  • Medlem
  • Lund
  • 2014-10-17 21:07

Helt inställd på att det skulle bli ett inköp av iPad mini 3 tills igårkväll, blev riktigt besviken. Idag var jag nere och köpte en iPad mini retina. 2680kr med studentrabatten, ganska prisvärt! Uppgraderar från första generationens mini.

1
Bevaka tråden