Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apples logga kan byta utseende

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt uppgifter kommer Apple att förändra utseendet på det äpple som pryder Mac-datorer och andra produkter, med start redan ikväll.

Läs hela artikeln här

Deras logga är fulländad...perfekt...och ovärdelig (in-etsad i en miljard människors hjärnor) - klart man inte byter logga.
Det handlar om att printa den på ett annat sätt och den kanske upplevs annorlunda, men det är samma logga. Aldrig att dom byter logga - så knäpp är inte Cook (eller?).
Varje gång ett företag/institution byter chef så ska det bytas logga - det är en sjukdom och pinsamt att beskåda - men jag tvivlar på att Cook är så grund i själen. Samma logga altså - den fulländade tidlösa - men präntad på ett annat sätt i hårdvara så att den upplevs annorlunda. Det köper jag (om det är sant har jag ingen susning om).

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2014-10-16 19:05
Ursprungligen av Redaktionen:

Enligt uppgifter kommer Apple att förändra utseendet på det äpple som pryder Mac-datorer och andra produkter, med start redan ikväll.

Läs hela artikeln här

Kastade en blick på denna tråd ? / Men lill dottern sitter precis o tittar på ett av sina favorit program / Victotius samt ICarly på Nicolodium där springer alla
omkring med " Päron " emblem till på Phönes som Books / populär ungdoms serie i USA.. man kan undra hur den dealen ser ut ?! ?

Senast redigerat 2014-10-16 19:44
  • Medlem
  • 2014-10-16 19:08
Ursprungligen av Demiurgen:

Deras logga är fulländad...perfekt...och ovärdelig (in-etsad i en miljard människors hjärnor) - klart man inte byter logga.
Det handlar om att printa den på ett annat sätt och den kanske upplevs annorlunda, men det är samma logga. Aldrig att dom byter logga - så knäpp är inte Cook (eller?).
Varje gång ett företag/institution byter chef så ska det bytas logga - det är en sjukdom och pinsamt att beskåda - men jag tvivlar på att Cook är så grund i själen. Samma logga altså - den fulländade tidlösa - men präntad på ett annat sätt i hårdvara så att den upplevs annorlunda. Det köper jag (om det är sant har jag ingen susning om).

Det kommer ju fortfarande vara ett äpple?

Citat:

Enligt Digitimes kommer äpplet att tryckas på produkterna med hjälp av nya metoder som laserbeskärning och avancerad tryckteknik, vilket ska ge loggan en 3D-effekt och få den att skina runt kanterna.

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2014-10-16 20:01
Ursprungligen av kabex:

Det kommer ju fortfarande vara ett äpple?

Äpplet är genialiskt och och på fack språk har ett utav världens starkaste ISO värden / Coca-Cola , IBM , IKEA tillhör oxå den kategorin ?

1
Bevaka tråden