Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Epson V 350 Perfektion

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Daterade upp systemet på min iMac, och efter det var det förståss massor av prg. som inte fungerade.
Bl a scannerprogrammet till min Epson V 350 Perfektion. Kollade runt lite men hittar inget som funkar. Tips om var man laddar ner prg emotses.

Ursprungligen av mollerpojken:

Daterade upp systemet på min iMac, och efter det var det förståss massor av prg. som inte fungerade.
Bl a scannerprogrammet till min Epson V 350 Perfektion. Kollade runt lite men hittar inget som funkar. Tips om var man laddar ner prg emotses.

Vilket OS X rör det sig om?
Jag köpte VueScan till min scanner när de slutade tillverka drivare till den. Men du är kanske ute efter något gratis?

Har 10.8.5 nu

Och du har laddat ner Epsons egna uppdateringar?
http://www.epson.se/se/sv/viewcon/corporatesi...
Exempelvis så sägs Epson Scan Patch (1.0) ge stöd för Mavericks 10.9 vilket är t.o.m. nyare än ditt system.

I vilket fall som helst lär de inte skada – ladda hem och installera vetja!

Ursprungligen av mollerpojken:

Har 10.8.5 nu

En fråga av ren nyfikenhet:
Varför valde du att stanna på 10.8? Varför tog du inte 10.9 när du ändå skulle uppdatera?

Systemkraven är samma. Dvs alla datorer som klarar 10.8, de klarar också 10.9.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

En fråga av ren nyfikenhet:
Varför valde du att stanna på 10.8? Varför tog du inte 10.9 när du ändå skulle uppdatera?

Systemkraven är samma. Dvs alla datorer som klarar 10.8, de klarar också 10.9.

Jo det kanske var dumt, trodde i mitt enfald att flera av mina gamla prg skulle funka bättre i 10.8.5.

1
Bevaka tråden